Skivelås med alarm, hvor købes denne ?
Fra : Zorilla

Dato : 26-03-02 00:03

Hej,

På mc-udstilligen i Øksnehallen så jeg nogle skivelåse med indbygget
bevægelsesalarm. Låsene vejede praktisk talt ingenting. Desværre ved jeg
ikke hvorhenne jeg kan købe disse. Er der nogen der kan hjælpe ?

Mvh
Peter
VFR800

Fra : m.grewy

Dato : 26-03-02 00:09

"Zorilla" <zorilla@mac.com> wrote in message
> [...]
> bevægelsesalarm. Låsene vejede praktisk talt ingenting. Desværre ved jeg
> ikke hvorhenne jeg kan købe disse. Er der nogen der kan hjælpe ?

Jeg ved ihvertfald at du kan få dem ved ks motor i vejle hvis du lige skulle
komme forbi.
Men en af mine venner havde sådan en for ca 3 år siden og bare den stod uden
for i regnvejr så gik lortet igang.

Michael

Fra : Morten Juel

Dato : 26-03-02 00:31

Jeg købte en fra louis.de eller M&P kan ikke huske hvor.. den virkede i
2dage så gik den i selvsving ;o(

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-03-02 11:20

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg købte en fra louis.de eller M&P kan ikke huske hvor.. den virkede i
> [...]

Jeg pillede batterier ud af min, den startede for et godt ord, men låsen
virker fint

mvh

Thomas
XJ600s

Fra : Niels

Dato : 26-03-02 06:22

hej, den jeg har virkede et år + en uge, men det er muligt en gang
kontaktrens kan fixe den, men selve låsen virker endnu.
Niels

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 26-03-02 17:07

> [...]
> bevægelsesalarm. Låsene vejede praktisk talt ingenting. Desværre ved jeg
> ikke hvorhenne jeg kan købe disse. Er der nogen der kan hjælpe ?

Yep, du kan købe min, billigt!!
Det er ikke så fedt at den går igang hvergang man skal tage den af, naboerne
bliver ret trætte af det til sidst.
Ellers en fed ide, og den dag der kommer en på markedet der er noget værd
vil jeg også have en igen.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 26-03-02 18:05

> [...]
> bevægelsesalarm. Låsene vejede praktisk talt ingenting. Desværre ved jeg
> ikke hvorhenne jeg kan købe disse. Er der nogen der kan hjælpe ?

Nu er der tilsyneladende en del dårlige erfaringer med en skivelås med
alarm. Jeg vil sige det modsatte. Jeg har i snart 1½ år brugt en XENA
skivelås med alarm, og der har aldrig været problemer med den. Jeg har flere
gange glemt låsen og den er så gået i gang efter jeg har startet dyret
og/eller sat mig op. Der har aldrig været utidige alarmer. Og den virker
endnu , men den får da også jævnligt et pist WD40.
Xena kan du bl.a. købe ved alle Motoport-forhandlere.

Allan Bojesen

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 27-03-02 18:35

"Allan Bojesen" <aboje@SLETpost9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> endnu , men den får da også jævnligt et pist WD40.
> Xena kan du bl.a. købe ved alle Motoport-forhandlere.

Jeg bruger, ligesom Allan og Razer, også XENA skivebremse/alarm og er fuldt
ud tiilfreds med den.

--
Jacob

Fra : Razer

Dato : 26-03-02 20:36

> [...]
> bevægelsesalarm. Låsene vejede praktisk talt ingenting. Desværre ved jeg
> ikke hvorhenne jeg kan købe disse. Er der nogen der kan hjælpe ?

Jeg har en XENA og den virker meget godt. den går ikke ignag for et godt
ord. og det er meget sjældent at den går igang. Hvis det virkelig stormer og
det river i stofgaragen kan den starte men der skal virkelig meget til da
selv låsen skal flyttes pænt meget,,,
Bottomline.. XENA kan anbefales

Thomas-ZX-10

Fra : Zorilla

Dato : 29-03-02 13:44

> [...]
og
> det river i stofgaragen kan den starte men der skal virkelig meget til da

Jeg har i onsdags investeret i en XENA alarm. Efter grundig afprøvning med a
ryste mc'en osv. ser det ud til at den ikke er så følsom som jeg havde
frygtet. Tak til alle for råd og kommentarer.

Peter
VFR800

Fra : Claus Rolsted

Dato : 29-03-02 16:44

> Jeg har i onsdags investeret i en XENA alarm. Efter grundig afprøvning med
> ryste mc'en osv. ser det ud til at den ikke er så følsom som jeg havde
> frygtet. Tak til alle for råd og kommentarer.

Hej Peter,
Hvor meget måtte du slippe for XENA-alarmen?
--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 29-03-02 18:45

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> "Zorilla" <zorilla@mac.com> skrev i en meddelelse

> Hej Peter,
> Hvor meget måtte du slippe for XENA-alarmen?

Den koster, som jeg husker det, en lille plov

--
Jacob
babygixxer m. Xena, amazonkriger og helte i underhylere

Fra : Zorilla

Dato : 29-03-02 23:35

> Den koster, som jeg husker det, en lille plov

Den kostede helt nøjagtig 649,- hos Haasum MC.
Jeg har ikke checket priser rundt omkring så det er muligt den kan fås
billigere.

Peter

Fra : Claus Rolsted

Dato : 30-03-02 15:12

> Den kostede helt nøjagtig 649,- hos Haasum MC.
> Jeg har ikke checket priser rundt omkring så det er muligt den kan fås
> billigere.

Super! Tak til både Jacob og Peter.
Er der ikke nogen, som gider at bruge 4 minutter på at smide en anmeldelse
eller to op på dmcn.dk?
--

mvh. Claus Rolsted - som skal til påskefrokost om 50 minutter