K(minus en)-dag's fest
Fra : Armand

Dato : 25-03-02 23:15

Årets første "Karoline-møde" vil være søndag d. 28/4.

Det har været foreslået at MC-Chaufførerne skulle holde en K(minus
en)-dagsfest, som så kunne efterfølges af deltagelse ved
Karoline-cafeteriet om søndagen - Men: Eftersom samme weekend er den
store traditionelle konfirmations og familiefest's -weekend frygter jeg
at der vil være et grundigt frafald på den bekostning :-/

For maj måned forholder det sig helt anderledes, og jeg vil derfor
foreslå alle interesserede at slå et stort kryds i kalenderen ud for
lørd. 25/5, hvor slaget vil stå!

I mellemtiden bliver der helt sikkert afholdt en lille H-dags fest (á
nyt Tuborg produkt!), som man selvfølgelig også vil kunne luske sig med
til

--
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 25-03-02 23:38

> [...]
>
> I mellemtiden bliver der helt sikkert afholdt en lille H-dags fest (á
> nyt Tuborg produkt!), som man selvfølgelig også vil kunne luske sig med

Det lyder skam fint og hvis jeg ikke tager fejl så slipper vi nok heller
ikke for Jes Vestevang denne her gang.
Sig ordet ØL og han står der i løbet af meget kort tid og lidt senere ved
han ikke hvor han er :)

Michael (som ikke kunne lad være)

Fra : Morten Dahl

Dato : 26-03-02 08:10

"m.grewy" <m.grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Så har Michael været i gang med hans store plan kan jeg forstå

> [...]
> ikke for Jes Vestevang denne her gang.
> Sig ordet ØL og han står der i løbet af meget kort tid og lidt senere ved

Tro mig i kan også godt regne med 2+påhæng fra Vejle Michael hvad
foregår der af sjove ting i week-enden?

-
Morten Dahl

Fra : m.grewy

Dato : 26-03-02 11:00

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> wrote in message

Michael hvad
> foregår der af sjove ting i week-enden?
>
> -
> Morten Dahl

I påsken jo men der sker jo noget i esbjerg på fredag.
Man kunne jo lige kigge forbi.:)

Michael

Fra : Morten Dahl

Dato : 26-03-02 11:11

> "Morten Dahl" <news@mekasign.dk> wrote in message
>

> Michael hvad

> I påsken jo men der sker jo noget i esbjerg på fredag.
> Man kunne jo lige kigge forbi.:)

ja det jo ikke andet en en lille smuttur nej seriøst kommer det helt an
på Lau.. har jo også lige et badeværelse samt en masse andet jeg skal have
fikset færdi her i påsken

Men om ikke andet kan vi jo stikke hovederne sammen og smage på påsken..
-
Morten

Fra : m.grewy

Dato : 26-03-02 15:05

> [...]
> fikset færdi her i påsken
>
> Men om ikke andet kan vi jo stikke hovederne sammen og smage på påsken..

Skide være med Lau ham sætter du da bare til at fikse dit badeværelse :)
Jeg har kontaktet en fra vores festudvalg med den 6-4, han skulle lige finde
ud af det med de andre, så det kommer jeg tilbage til men indtil videre er
det den 6-4 vi skal ha indviet den nye øl fra Tuborg.
Hvis folk ikke kan lide øl så er der også en masse andet, undtaget Snaps
vedkommende ved nok hvem jeg hentyder til :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-03-02 16:32

Morten Dahl skrev:

> [...]

Jeg går også og overvejer det lidt, men jeg skal til svendegilde om
aftenen, så det kan jo kun blive til en dagsvisit.

> ja det jo ikke andet en en lille smuttur nej seriøst kommer det helt
> an på Lau..

Er det kåben til gixxeren du venter på?

> har jo også lige et badeværelse samt en masse andet jeg skal
> have fikset færdi her i påsken

Dårlig undskyldning
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : m.grewy

Dato : 26-03-02 15:00

"m.grewy" <m.grewy@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> "Morten Dahl" <news@mekasign.dk> wrote in message
>

> Michael hvad

> I påsken jo men der sker jo noget i esbjerg på fredag.
> Man kunne jo lige kigge forbi.:)
>
> Michael

En lille rettelse det er allerede Torsdag.

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-03-02 16:29

m.grewy skrev:

> Det lyder skam fint og hvis jeg ikke tager fejl så slipper vi nok heller
> ikke for Jes Vestevang denne her gang.

Hæ! Selvfølgelig ikke!

> Sig ordet ØL og han står der i løbet af meget kort tid og lidt senere ved
> han ikke hvor han er :)

Det er en særdeles grov beskyldning Tsk-tsk, fuldstændig ubegrundet
egentlig... jeg burde faktisk at være fornærmet *fnis*
Arrh, jeg blev da ikke mere end almindeligt fuld til p-dag

> Michael (som ikke kunne lad være)

Pas du på, jeg skal nok få dig drukket under

--
mvh Jes Vestervang - med god plads til bajerne

Fra : m.grewy

Dato : 26-03-02 17:22

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Pas du på, jeg skal nok få dig drukket under

Det glæder jeg mig allerede til :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-03-02 23:29