Bakken i TV
Fra : Jensfup

Dato : 25-03-02 22:40

Hej alle
Er der ikke en heri blandt der har de par minutter der var i TV fra
bakke åbning i en lille .avi som ville poste en link, det ville jeg,
og sikkert et par andre sætte pris på, da vi jo var der "live"

Jensfup
Honda CB-500
PS: vi ses på tovet skærtorsdag i Esbjerg

Fra : Jean-Luc Picard

Dato : 25-03-02 23:36

In article <3c9f983d.13003035@news.inet.tele.dk>,
jfup@e-mail.dk (Jensfup) wrote:

> [...]
>
> Jensfup
> Honda CB-500
> PS: vi ses på tovet skærtorsdag i Esbjerg

Go ind på www.tv2.dk, vælg lokale regioner, og vælg TV Lorry, der kan
indslaget ses.

Peter

Fra : Bo S.

Dato : 25-03-02 23:51

"Jensfup" <jfup@e-mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jensfup
> Honda CB-500
> PS: vi ses på tovet skærtorsdag i Esbjerg

Både TV2 bragte lidt ind over ruleteksterne i 19.00 udsendelsen og Lorry
havde også et par klip. Begge tv stationer har et online billedearkiv, som
man kan bladre i. Men skynd dig. De gemmer vist nok kun klippene i en uge.
Jeg har her til aften set klippene fra begge stationer. Fik at vide, at
nogen jeg kørte sammen med var med. Men ak, jeg kunne ikke få øje på mig
selv... Men så havde jeg sgu nok heller ikke kunnet gå i fred

www.tv2.dk:
kør musen hen over "nyheder" og vælg "gense tv2 nyhederne"

http://www.tv2regionerne.dk/ (lorry)
klik på tv2/lorry
Klik på arkiv (øverst til højre)
Vælg 22.marts
Der er et par klips

held og lykke

mvh Bo S

Fra : Jensfup

Dato : 26-03-02 14:46

Tak for begge link's og nu har jeg også set dem, men jeg ville jo også
gerne have dem selv, så jeg engang senere kunne hive dem frem og kigge
på, og det kan jeg jo ikke med dem.

Jensfup