cap - filer
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 25-03-02 21:53

Hej Ng.

Jeg er lidt på den, jeg har en CD med en masse cap filer på, jeg er sikker
på, at der i de pgl. cap filer er
en masse god VB6 kode, men jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg
kommer ind til selve filen
eller får den åbnet.
Det kan godt være, at spørgsmålet her råber til himelen, men bare der er en
der svarer mig, så er jeg
glad.

Håber en venlig sjæl kommer med et godt bud.
m.v.h.
ole j

Fra : Neo.dk

Dato : 26-03-02 11:06

> [...]
> der svarer mig, så er jeg
> glad.
>
> Håber en venlig sjæl kommer med et godt bud.

Hej Ole

Er du sikker på at det er en cap og ikke en cab ?

Hvis det er en cab (med b i enden) så skulle du kunne komme ind i den
pakkede fil med windows commander ved at dobbeltklikke på den.
www.wincmd.com

Hvis det er en cap (med p i enden) så aner jeg intet om det .. se venligst
bort fra mit svar

Der findes garanteret også andre metoder hvorved man kan komme ind i en cab
fil .. jeg kender dem bare ikke

Jeg håber at det lykkes for dig !

Mvh Neo.dk

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 26-03-02 22:40

Hej Neo.dk
Tak for dit svar, det er jo ikke nemt når jeg skriver forkert, men du
svarede da heldigvis rigtigt, jeg
har fået loadet wincmd og den virker fint, jeg har fået kikket på mine
cabfiler, det viser sig at være
en reduseret udgave af VB6 der fulgte med, at jeg købte bogen Beginning
Visual Basic 6.
Men tak aligevel.
m.v.h.
ojh