Fejl til overvejelse
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 25-03-02 21:55

Kig på www.svendborgungdomsraad.dk?cmd=new
I menu 1,1 og 1,3 er de loadede sider lavet i en IFrame der hele tiden er
sat til at loade en side der igen har en Server.Execute i sig som så henter
en side.
Grunden til Server.Execute er at så kan jeg bestemme baggrunden,
tekstformatering mm en gang for alle og bare importere rå tekst uden
formateringer.

Oppe i URL'en styres hvilken side der skal loades med
req={[menunummer]_[undermenunummer]}. det vil sige at en req=1_3 henter
underside 3 til menu 1.

Problemet er at hvis man tøffer tilstrækkeligt mange gange gennem undermenu
1 og 3 i menu 1 så skider computeren lissom på hvilken side den åbner i
IFramen...tror faktisk det har noget med buffer at gøre.
Hvad gør jeg skævt

Jeg er mildest talt elendig til at formulere mig men du må meget gerne få
siden som zip eller rar =)

Hilsen fra Peter