: PGO 47mm polini + org kaburator
Fra : J.Starup

Dato : 25-03-02 21:12

Jeg skal skifte en cylender ud på en PGO Big Max
(Der er ikke meget komparation tilbage efter
at have kørt 38000 km uden at have været skildt ad i motor
Jeg skal have den originale karburator og udstødning
Til at køre sammen med 47mm polini cyl .stempel +topstykke
Hvordan dyser jeg den ind så jeg er sikker på at den får nok at leve af

Ps. Ring er fjernet der er monteret Polini variator
--
Med Venlig Hilsen
Jørgen Starup

..

Fra : Tim Sørensen

Dato : 26-03-02 13:17

"J.Starup" <boble@pc.dk> wrote in message
> Jeg skal have den originale karburator og udstødning
> Til at køre sammen med 47mm polini cyl .stempel +topstykke
> Hvordan dyser jeg den ind så jeg er sikker på at den får nok at leve af

Du må ikke hænge mig op på det.
Men jeg tror nok at det er en #78 dyse der skal til.

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 26-03-02 20:05

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "J.Starup" <boble@pc.dk> wrote in message
>
> Du må ikke hænge mig op på det.
> Men jeg tror nok at det er en #78 dyse der skal til.

Jeg vil mene han skal noget højere op.. ca 85# under tilkørsel og så kna den
nok godt dysses ned til 82# efter endt tilkørsel, men tjek tændrøret og om
den blir meget varm!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Kasper Hauge

Dato : 28-03-02 11:36

#85!!!!

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 31-03-02 17:06

"Kasper Hauge" <hauge@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> #85!!!!
Genialt svar !

Nu har jeg så selv prøvet at montere et Polini Sport kit på min gamle Hot.
Der var det bedste resultat mellem 78 og 80! Alt over duede slet ikke !

/Thomas

Fra : Tim Sørensen

Dato : 31-03-02 19:07

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> wrote in message
> Nu har jeg så selv prøvet at montere et Polini Sport kit på min gamle Hot.
> Der var det bedste resultat mellem 78 og 80! Alt over duede slet ikke !

Hvad sidder der egentlig som standard i en hot?

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Morten Christensen

Dato : 01-04-02 17:50

På både en Dr. Big og på en Jog med 47mm Polini Sport monterede jeg da #85
så deeeet...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522