Opstilling/Centreret
Fra : Kim L.

Dato : 25-03-02 21:20

Jeg er nu ved at give op, da jeg gennem længere tid har prøvet at
få min side til at stå ordentlig......

Nu er jeg kommet frem til de meste af dem, MEN MEN jeg kan ikke
få under kørekort B-DE stå på én linje efter hinanden.

Teksten "første kørekort" i en lang tekst

Beviserne ståenden ude i højreside efterfuldt af "checkbox"
(hvidt,blåt o.s.v)

Erfaring på samme måde.....

Er der en her i gruppen der kan hjælpe en amatør der har gabt
over mere end man regnede med..

kig på siden www.busvikar.dk/opnotering og se hvad jeg mener....

Fra : Allan M

Dato : 25-03-02 21:42

> kig på siden www.busvikar.dk/opnotering og se hvad jeg mener....

Ja der er noget helt galt der : This page can't be found......

... Allan

Fra : Ulrik Kold

Dato : 25-03-02 22:29

Allan M wrote:

> Ja der er noget helt galt der : This page can't be found......

En lille rundtur på siden viste at
http://www.busvikar.dk/opnotering.html er det rette sted at være :)

..kold, der vil foreslå en løsning med css
--
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. -|- www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! -|- mig@ulrikkold.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-02 22:15

Mon, 25 Mar 2002 20:20:09 +0000 (UTC), skrev Kim L.
<transport@pedal.dk>:

>Teksten "første kørekort" i en lang tekst
>
>Beviserne ståenden ude i højreside efterfuldt af "checkbox"
>(hvidt,blåt o.s.v)
>
>Erfaring på samme måde....

Det er fordi du har placeret det i en celle på kun 20pixels

Gør width større, du må prøve dig frem, hvor stor den skal være.
--
med venlig hilsen
Knud