E-Mail
webnoob 5265
Flere helt seperate konti i outlook, hvord~
Fra : Jakob

Dato : 25-03-02 21:14

Da vi er flere der skal bruge den samme pc vil jeg gerne vide om man kan
oprette flere brugere med hver sin mailboks i outlook. Er det muligt til
hver bruger at tilknytte forskellige udbydere, på den måde at når en
bruger vil checke sin mail (via modem) sker det med den persons
individuelle udbyder.

Venlig hilsen

Jakob H K

Fra : Jonas Lumby

Dato : 06-04-02 18:32

Hejsa

Det kan man sagten. Du skal gå ind under filer også identiteter her vælger
du så tilføj identiteter. Så kan du lave så mange som du vil og til hver
enkelt definerer du kontiene som du plejer

__
jonas

Fra : jakob

Dato : 06-04-02 22:25

In article <a8nb4s$2pgr$1@news.cybercity.dk>, jonas@lumbyjensen.dk
says...
> [...]
> du så tilføj identiteter. Så kan du lave så mange som du vil og til hver
> enkelt definerer du kontiene som du plejer

Tak for svaret

mvh

Jakob