Potte = sportslig ???
Fra : Moller

Dato : 25-03-02 17:35

Hva menes der med når en skriver dette når de sælger MC :

"Cyklen er en fantastisk begynder/hverdags-cykel og har pga. potten en
meget sportslig kørsel."

Hvordan blir kørslen mere sportslig pga potten, og hvis den gør, kan man
få sådan en potte til min MZ så ????

VH
Moller

Fra : Bent F.

Dato : 25-03-02 17:39

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget sportslig kørsel."
>
> Hvordan blir kørslen mere sportslig pga potten, og hvis den gør, kan

*looooooooooool* Ja, moller.. klart klart... din MZ vil blive en ren R1
dræber.... *gg*

Hygge

Tommy Fer

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 25-03-02 17:49

> "Cyklen er en fantastisk begynder/hverdags-cykel og har pga. potten en
> meget sportslig kørsel."

Hvem er den formastelige synder, der kan finde på, at skrive sådan noget
ævl?

mvh
Henrik
'89 CBR600 med viiildt sportslig Kerker potte *G*

Fra : Moller

Dato : 25-03-02 20:00

> Hvem er den formastelige synder, der kan finde på, at skrive sådan noget
> ævl?

En som vil sælge en GS500 over i dk.markede.motorcykler.... ku bare ik
la være med at grine da jeg læste det :)

VH
Moller

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 25-03-02 18:07

> "Cyklen er en fantastisk begynder/hverdags-cykel og har pga. potten en
> meget sportslig kørsel."

Sikke en gang "ordgejl", eller måske bare en "salgstale".

Min 748 må dermed være totalt usportslig p.g.a de orginale potter ;>)

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-03-02 18:15

"Cyklen er en fantastisk begynder/hverdags-cykel og har pga. potten en

måske skulle jeg smide nogle sportslige potter på min XJ600s, for så at
virkelig blive sportslig

Thomas
XJ600s div ´96
"(De fleste) Motorcyklister er ldit klogere "

Fra : Morten Dahl

Dato : 26-03-02 08:13

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> Hva menes der med når en skriver dette når de sælger MC :
>
> "Cyklen er en fantastisk begynder/hverdags-cykel og har pga. potten en
> meget sportslig kørsel."

Tjae, nu ved jeg af mindst 1stk XL125 der lyder uhyggelig sportslig (lyder
som en DUC, trods den manglende cylinder) med en aflagt ZX9 potte, at det så
falder lidt til jorden når den kommer drønende med 25Km/t

Og så er der Lau´s bandit hvor det sportslige indslag er hvor hurtigt man
kan få monteret SLIP-OFF potten igen og komme videre med den planlagte
køretur

-
Morten Dahl