StringGrid?
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 25-03-02 15:09

Hejsa NG,

Kan Delphi's native StringGrid komponent ikke autosize rækkehøjden og wrappe
teksten? Jeg synes, har prøvet alle muligheder, men intet fungerer.

Jeg bruger D4 Standard...

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : PL

Dato : 02-04-02 22:45

Hej Tonni

Dine 2 spørgsmål kan kun besvares med et nej.

Du skal regne med, at delphi er et programmeringsværktøj, hvilket betyder,
at der næsten er 'frit slag i bolledejen', men det er dig, som fortæller,
hvordan det skal gøres.
Til forskel for et regneark, er man overladt til leverandørens idéer, men de
stemmer måske ikke helt overens med det, man selv synes er rigtigt.

Vær hilset
PL

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 04-04-02 21:17

"PL" <jessie-peter@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> stemmer måske ikke helt overens med det, man selv synes er rigtigt.

Ok, men i Java kan omskrive en såkaldt CellRenderer, så hver celle f.eks er
en checkbox eller memobox osv... kan man gøre noget lignende i Delphi??

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk