SMS 2 mail
Fra : someone

Dato : 25-03-02 10:03

Hej
jeg har et mobilabonnement hos tdc og er bekendt med proceduren til at sende
mails via sms. Problemet er, at jeg ikke ved hvilket nummer jeg skal sende
det til hos tdc. Jeg mener det er 200, men jeg er ikke sikker. Er der en der
ved det??

Mvh

Kenneth

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-03-02 10:45

"someone" <someone@mircosoft.com> wrote in message
> [...]
> det til hos tdc. Jeg mener det er 200, men jeg er ikke sikker. Er der en

Det er 200

/Dennis

Fra : Paasken.dk

Dato : 25-03-02 12:42

> [...]
> det til hos tdc. Jeg mener det er 200, men jeg er ikke sikker. Er der en der

En anden gang så prøv at kigge lidt tilbage i nyhedsgruppen.
Så sent som fredag kl. 16:37 besvarede undertegnede et indlæg omhandlende det
samme

Med venlig hilsen

Michael Kjærsgård
E.mail: webmaster@post10.zzn.com