revisor pris ??
Fra : Soren jensen

Dato : 30-01-01 00:00

hvad koster det typisk for at have revisor( eller en anden der har tjek på
tal ) til at lave regnskab og momsen ??
mit lille 1 mandsfirma har ikke mange poster , men det kunne være rat
aligevel..

sjales.com

Fra : alexander

Dato : 30-01-01 01:05

Fra 250 kr i timen + moms

Fra : per

Dato : 30-01-01 07:13

On Tue, 30 Jan 2001 00:00:00 +0100, "Soren jensen"
<sjales@telefona.dk> wrote:

min tager 625 + moms.

han mener at det koster ca 5000 pr år, for et enmandsfirme.

--
Per

Fra : Erik G Christensen

Dato : 30-01-01 19:26

Soren jensen wrote:

> [...]
> tal ) til at lave regnskab og momsen ??
> mit lille 1 mandsfirma har ikke mange poster , men det kunne være rat

Mellem 3 til 7.000 kr ca, alt mulig forbehold.
Men få et fast tilbud for det første år.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Jørgen Rømming

Dato : 30-01-01 21:32

Jeg tager fra kr. 1.500 for årsregnskab og fra kr. 800 for bogføring inkl..
momsregnskab.Dvs. fra kr. 2.300 ekskl.. moms pr. år inkl.. selvangivelse og
sluskatsberegning.

Besøg http://www.roemming.dk

mvh
Jørgen

Fra : N/A

Dato : 03-02-01 11:11

Fra : lp

Dato : 03-02-01 11:11

Hvis du ajour med lovgivning fatter jeg ikke at du vil gøre det til den
pris.

Du ville kunne få job hvor du kan få den timeløn og der ville du også få
ferie med løn samt være dækket af funktionærlovgivningen.

Det selvfølig dit ej valg.

mvh

lars
Klaus Egebjerg <klausegebjerg@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ouBe6.661$%o3.11748@news.get2net.dk...

Fra : Knud Berggreen

Dato : 30-01-01 21:44

In <OFt2Ohfqau1s949LmR4ZEtdZjGBk@4ax.com>, on 01/30/2001
at 07:12 AM, per <per@ph-byg.dk> said:

>On Tue, 30 Jan 2001 00:00:00 +0100, "Soren jensen"
><sjales@telefona.dk> wrote:

>min tager 625 + moms.

Der er nogen som fører et sags-regnskab hvor den enkelte medarbejders pris tages
til grund for faktureringen. F.eks. vil den tid en kontorassistent bruger til at
bogføre kassekladden være væsentlig billigere end den tid der er anvendt af
revisoren selv.

/Knud