Formulering af brev om huslejestigning
Fra : Mikkel

Dato : 25-03-02 09:04

Hej gruppe
Da jeg har en lejlighed hvor huslejen ikke er steget de sidste 10 år ønsker
jeg at hæve huslejen nu, så værdien svarer til det udlejede.
Jeg ved at jeg skal varsle i 3 mdr. i forvejen, men..........
Er her evt. en der har en god måde at formulere et sådant brev på ?

Mvh
Mikkel

Fra : Carl Munk

Dato : 27-03-02 21:50

"Mikkel" <lpm@it.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg ved at jeg skal varsle i 3 mdr. i forvejen, men..........
> Er her evt. en der har en god måde at formulere et sådant brev på ?

Er du lejer eller udlejer ?
Hvis udlejer henvend dig til en professionel advokat der har forstand
"nok" på
boligudlejningsområdet, der er tit annoncer i Ekstrabladet fra én i
Nørregade
der også giver undervisning fra sig - han skulle efter sigende være
usædvanlig dygtig
også til at få penge fra dig