BMW System 3 Evolution hjelm
Fra : Jens U

Dato : 25-03-02 02:56

Der er vel ikke en der har en explore tegning at en BMW System 3 Evolution hjelm,
gerne med part nummer på eller et sted på nette hvor det kan findes.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Aragorn_dk

Dato : 25-03-02 21:33

Hejsa.
Hittede dette link, ved ik' om du kan bruge det:
http://www.micapeak.com/bmw/gs/syst3.html
mvh MBA)
---------------------------------

Fra : Aragorn_dk

Dato : 25-03-02 21:44

....øhm...kiggede lige lidt nærmere på siden, den er ik så detaljeret som jeg
troede, sorry! Kigger videre....

Fra : Jens U

Dato : 26-03-02 01:18

Aragorn_dk skrev ...
>"Jens U" wrote ...

>...øhm...kiggede lige lidt nærmere på siden, den er ik så detaljeret som jeg
>troede, sorry! Kigger videre....

*suk*
Men tak fordi du vil hjælpe med at søge
Jeg søger selv stadig, men det tyder på at BMW holder kortene tæt til kroppen.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/8811/ (tip til NTV/Revere ejer)
Studmc#, DMCN#, MCTC#, ÅRL#. V2-Power.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 26-03-02 12:35

Jens U wrote:

> Aragorn_dk skrev ...

> *suk*
> Men tak fordi du vil hjælpe med at søge
> Jeg søger selv stadig, men det tyder på at BMW holder kortene tæt til kroppen.

Hvad er det specifikt du søger?. Jeg kan måske hjælpe........

Ib Jakobsen

Fra : Jens U

Dato : 26-03-02 22:22

Ib Jakobsen skrev i ...

>Hvad er det specifikt du søger?. Jeg kan måske hjælpe........

stumper til visiret, kliksystem og gerne part nr.
Jeg vil ikke belaste en forhandler i DK, når jeg nu vil købe stumperne i Tyskland.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 26-03-02 23:44

Jens U wrote:

> stumper til visiret, kliksystem og gerne part nr.
> Jeg vil ikke belaste en forhandler i DK, når jeg nu vil købe stumperne i Tyskland.

Jeg skal se om jeg ikke kan trække dem ud i morgen.

Ib Jakobsen

Fra : Jens U

Dato : 27-03-02 01:43

Ib Jakobsen skrev ...

>Jeg skal se om jeg ikke kan trække dem ud i morgen.

Hej Ib

Trække dem ud!
Vil det sige at du har adgang til den information ?

Jamen, så vil jeg sætte mig hen glæde mig til i morgen
hvis du så kan se prisen ville det være helt kanon

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 27-03-02 12:22

Jens U wrote:

> Trække dem ud!
> Vil det sige at du har adgang til den information ?
>
> Jamen, så vil jeg sætte mig hen glæde mig til i morgen
> hvis du så kan se prisen ville det være helt kanon

Jeg har adgang til BMW's reservedels cd-rom. Jeg skal bare lige havden til at kunne
skrive ud. Men jeg har ikke adgang til priser. Desværre.

Ib Jakobsen

Fra : Jens U

Dato : 28-03-02 00:50

Mail Modtaget.