link til fuglestemmer søges
Fra : jpo

Dato : 24-03-02 23:35

Jeg havde engang et link til noget der vist nok hed "europæiske
fuglestemmer". Jeg kan ikke finde det igen - kan nogen hjælpe?
Mvh.
JPo

Fra : Rune Bjerre

Dato : 25-03-02 00:03

Prøv her:
http://wpbs.ifrance.com/wpbs/Start.htm
Mvh Rune

Fra : Rune Bjerre

Dato : 25-03-02 00:06

Ups der var jeg for hurtig - Linket virker desværre ikke længere end til
forsiden...
Så er jeg sandelig da også interesseret i andre fuglestemmer på nettet...
Mvh igen-igen Rune

Fra : Stig Linander

Dato : 25-03-02 10:05

Western Palearctic Bird Sounds: http://wpbs.ifrance.com/wpbs/

Mange hilsner,

Stig.
--
Stig Linander | Farum - Denmark | http://www.linander.dk/stig/
The Ophiuchan | 55d49'N 12d21'E | mail: "Who am I?" on Home Page

Fra : Niels Bache

Dato : 25-03-02 19:46

Den 25/03-2002 kl. 10:05:00 skrev Stig Linander (_@020325.dk):

> Western Palearctic Bird Sounds: http://wpbs.ifrance.com/wpbs/

Eller måske var det snarere:

http://www-stat.wharton.upenn.edu/~siler/masi/eurosongs.html

- den havde nemlig titlen European Bird Songs.

Men den er der ikke mere.

Tilsyneladende var det meningen den skulle være flyttet hertil:

http://birdingonthe.net/masi/eurosongs.html

- men den viser en blank side, og i kildeteksten står der følgende
kommentar:

---8<---

<!-- Due to copyright issues this website is temporarily unavailable.<br>
The owner of the sound files, <a href="http://www.eti.uva.nl/">
ETI - The Expert Center for Taxonomic
Identification</a>, and the webmaster are currently considering ways
to continue this site in a legal manner.
Thank you for your patience.<br>
Jack Siler<br>
jsiler@birdingonthe.net
-->

---8<---

Så Stigs forslag er nok det nyttigste indtil videre. Den side er dog
delvist baseret på Jack Silers (som altså er ETIs) lydfiler, så den har
en del døde links p.t.

Hilsen,

Niels

--
______ Almost quite, but not entirely, unlike forty-two.
___/L_][_\\__ _ // Yet another | Niels Bache, Groenlandsvej 12 B