Scottolier ?
Fra : Morten Juel

Dato : 24-03-02 23:46

Nu da jeg jo har fået mig en lidt større kværn.. som jo så også har en lidt
kraftigere (og dyrere) kæde, så har jeg jo haft kig på en scottolier, men
hvor gode er de ? har i erfaringer på det punkt ?.. kan man evt få andre
alternativer til en bedre pris ? og nu ser jeg jo at de nu laver en split
dims så den olier på begge sider af kæden.. er den alm så noget snot, fordi
den kun giver olie i den ene side ?? Og hvad med olien.. bliver den jævnligt
fordelt, eller er det kun specielle intervaller på kæden der bliver smurt ??
Håber i kan komme med indputs så jeg ved hvad jeg skal kigge efter !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fra : Morten Juel

Dato : 25-03-02 00:20

Som alternativ tænkte jeg på: http://www.chaintec.co.uk/

som jo er billigere.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 25-03-02 00:31

> Som alternativ tænkte jeg på: http://www.chaintec.co.uk/
>
> som jo er billigere.
> --

eller den jeg nok laver til GSX-R250 & 748`eren
http://www.taunus-biker.de/~mdvp/Kette/Oiler.html

eller
http://www.cls200.de/

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Mureren

Dato : 25-03-02 01:05

> [...]
??
> Håber i kan komme med indputs så jeg ved hvad jeg skal kigge efter !

www.dmcn.dk, kig under "Anmeldelser" => Produkter => Scottoiler....

Jeg har selv en Kawasaki ZX6 R Ninja fra 2001, og har fået monteret en
Scottoiler, det virker upåklageligt !

Mureren
(nu med Akrapovic 4i1Titanium Evolution system, Factory Pro Jet-kit og
Factory Pro tændingsadvancer....

Fra : Hans

Dato : 25-03-02 16:17

se evt. http://www.ta-deti.de/ta/scott.html

> og nu ser jeg jo at de nu laver en
> split
> dims så den olier på begge sider af kæden..
Jeg kører med en LoobMan Chainoiler http://chainoiler.co.uk/ Den er
simpel, effektiv og smører også begge sider.

Hans