Hmmmm.... knold
Fra : Occisor

Dato : 24-03-02 23:58

En af vennerne har lige købt ny scooter, og klog har han aldrig været,
men den her gang har han sq godt nok skrabet bunden.... han har givet
13k for en CPI Hussar!!! (her skal lige indskydes at det er noget møg!).
Nå, men nu har han jo altså købt den, og så kommer han til mig og
spørger om jeg kan få den til rende i et ordenligt tempo... og jeg har
aldrig haft sådan en pillet fra hinanden, men siger alligevel at jeg
skal gøre hvad jeg kan.
Så nu håber jeg at der er nogen herude der har prøvet at pille i sådan
en.
Det jeg gerne vil vide er, hvor den er begrænset... jeg har pillet
ringen ud, men det får den altså et luset optræk af, og det nytter ikke
noget at skifte fjederstyret ved koblingen.. så hvad gør jeg nu?
På forhånd THX :)

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-03-02 02:04

"Occisor" <math.niel@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ringen ud, men det får den altså et luset optræk af, og det nytter ikke
> noget at skifte fjederstyret ved koblingen.. så hvad gør jeg nu?

Tja, man siger at man bliver som dem man omgås (Jeg kunne ikke styre
mig)

Kim Larsen

Fra : Morten Christensen

Dato : 25-03-02 09:12

Hmm... det der med optrækket.... kunne det tænkes at den er begrænset ved
hjælp af monstertunge ruller ligesom en Stalker???

Og det skulle heller ikke undre mig om der sad et blindrør på
udstødningen...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 25-03-02 17:39

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælp af monstertunge ruller ligesom en Stalker???
>
> Og det skulle heller ikke undre mig om der sad et blindrør på

Det gør der ikke, det er bare et ekstremt lille forrør! det fra 45'eren er
noget større!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Elbarto

Dato : 26-03-02 12:06

Blind røret min ven ..blindrøret ..
hussar skulle være begrænset 100% som en big max '

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 25-03-02 17:40

> [...]
> men den her gang har han sq godt nok skrabet bunden.... han har givet
> 13k for en CPI Hussar!!! (her skal lige indskydes at det er noget møg!).

Okay.. det var så din mening! Hvad basere du den på? hvorfor er det "noget
møg!"