HCC/Digianswer Telefaxsoftware!!!
Fra : Lars Østergaard

Dato : 29-01-01 23:36

Hej! Jeg har netop købt en Home Communications Centre brugt, men til min
store skuffelse er fax-delen ikke aktiv øv...

Jeg har undersøgt Digianswer hjemmeside, men det synes ikke muligt at købe
ovennævnte software eftersom telefonen er ude af produktion.

Er der ikke en stolt og venlig HCC ejer der kan hjælpe mig?
Disken hedder HCC FAX KEY DISK

På forhånd tak,
Lars

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 30-01-01 06:39

On Mon, 29 Jan 2001 23:35:46 +0100, "Lars Østergaard"
<larss@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er der ikke en stolt og venlig HCC ejer der kan hjælpe mig?
>Disken hedder HCC FAX KEY DISK
>
>På forhånd tak,
>Lars

Jeg har ver 4.1 kan du bruge den.
Jeg kan maile den til dig som en selvudpakkende fil, så skal du selv
have en diskette at overføre data til.
/Hans

Fra : Riberhus

Dato : 30-01-01 09:11

Hej.

Det kan i ligeså godt lade være med.
Disketten kan ikke koipieres. Det eneste der er at gøre, er at kontakte
Digianswer og høre om du kan købe en fax-system diskette.

support@digianswer.com

Nævn i subject at det drejer sig om HCC.

Mvh
Riberhus

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 30-01-01 17:52

Det syntes jeg ikke du skal blande dig i. Du kan højst melde det til
politiet.
/Hans

Fra : Riberhus

Dato : 31-01-01 12:48

Jeg blander mig heller ikke i det! Men jeg synes da bnare at du skulle prøve
at kopiere disketten selv, og se om det går godt.
Jeg taler såmænd bare af erfaring!!!!!!!!!

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 01-02-01 18:27

On Wed, 31 Jan 2001 12:47:43 +0100, "Riberhus" <jensen@jagt.dk> wrote:

> [...]
>at kopiere disketten selv, og se om det går godt.
>Jeg taler såmænd bare af erfaring!!!!!!!!!

Du må undskylde, jeg læste dit "kan" som "må" og gik ud fra at du var
en af disse meget lovlydige kontrollæsere.
At jeg på samme tid også førte telefonsamtale gjorde bare at jeg ikke
var opmærksom, jeg beklager mit udfald.
/Hans

Fra : Lars Østergaard

Dato : 31-01-01 22:46

Tak for tilbudene.
Jeg kontaktede Digianswer i går og de ville sende en Disk til kr. 50,- så
det for de lov til..

Med venlig hilsen
Lars