Hver anden tror på et liv efter døden
Fra : Live4Him

Dato : 24-03-02 23:22

Omkring halvdelen af danskerne tror i dag på, at der er en eller anden form
for liv efter døden. Og de mange, der tror på, at de får lov til at leve
videre, når det jordiske liv er forbi, mener, at der venter en positiv
oplevelse.

Læs resten på :

jørgen.

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 25-03-02 00:30

> [...]
> for liv efter døden. Og de mange, der tror på, at de får lov til at leve
> videre, når det jordiske liv er forbi, mener, at der venter en positiv

Vil du sige noget bestemt med dette indlæg, eller bare informere?
Jeg er da meget interesseret i at høre hvad du selv mener om den
meningsmåling.

Mvh Stig