Trådløs computer, VDO C15x fra cytec
Fra : Claus Ø

Dato : 24-03-02 22:00

hej NG

Er der nogen som har erfaring med en 'cykel'-computer, der hedder noget som
VDO C15+ fra Cytec?

Den opfører sig rent ud sagt ad h... til, når motoren bliver tændt (svinger
meget fra 0 til over 300 Kmh på 1 sekund)!!

Og jeg kører ikke en gang?

Computeren får signal fra en lille radiosender monteret på forgaflen og når
jeg går væk fra MC'en så kommer der heller ikke nogen udsving, andet end det
der skal, dvs. jeg drejer forhjulet rundt med hånden.

Selv min PC får den til at vise en hastighed, så dimsen er rimelig følsom
for 'støj'.

Er der nogen som har haft samme problem med sådan en trådløs computer og
løst det?

mvh

Claus Ø

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-02 23:17

> Er der nogen som har erfaring med en 'cykel'-computer, der hedder noget
som
> VDO C15+ fra Cytec?

> Computeren får signal fra en lille radiosender monteret på forgaflen

Se på www.dmcn.dk under anmeldelser af produkter... Sigma 800 cykelcomputer
(radio-styret)

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 24-03-02 23:36

> [...]
(svinger
> meget fra 0 til over 300 Kmh på 1 sekund)!!

Havde du spurgt her inden du købte den havde du helt sikkert opdaget at
trådløse cykelcomputere ikke virker på en MC. Ikke megen trøst, men nu har
du opdaget det selv :-/

Mvh
Steen

Fra : Jakob Barfod

Dato : 25-03-02 10:49

"Claus Ø" <cla@scanjour.dk> wrote in message
> [...]
(svinger
> meget fra 0 til over 300 Kmh på 1 sekund)!!

Jep. Sigmas BC 800 skal man heller ikkekbøe i den trådløse udgave:
http://www.dmcn.dk/tmakro/SeAnmeldelser.asp?ID=23

--
Jakob

Fra : Jakob Barfod