Link oppe på siden.....
Fra : Kim Larsen

Dato : 24-03-02 19:52

Jeg kan ikke få mine "link" til at komme op til venstre på siden,
de bliver ved at stå nede i bunden.....

kig på siden www.busvikar.dk/busvikarops.html og se hvad det er
jeg mener, ØNSKER virkelig hjælp til løsning af opgaven.....

på forhånd tak Kim L.

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-03-02 20:19

Sun, 24 Mar 2002 18:51:32 +0000 (UTC), skrev Kim Larsen
<transport@pedal.dk>:

>Jeg kan ikke få mine "link" til at komme op til venstre på siden,
>de bliver ved at stå nede i bunden.....

Din side er noget rod rent kodemæssigt, bl.a. har du tre <body>,
der skal kun være en på siden.

Den nemmeste måde at gøre det på er at lægge menuen og
spørgeskemaet ind i en større tabel del i to celler, hvor du så
har menuen i den venstre celle.
--
med venlig hilsen
Knud