Held lædertøj, erfaringer?
Fra : Henrik Mønster

Dato : 24-03-02 19:21

Hejsa

Er der nogen der vil dele deres erfaringer med Held lædertøj?

Jeg har set på jakke og bukser (5055 og 5030 tror jeg nok) pris ialt ca.
5200,-.

Hvad er jeres erfaringer m.h.t. kvalitet?

Steder f.eks. i udlandet hvor der er noget at spare?

M.v.h. Henrik

Fra : macon

Dato : 24-03-02 20:13

Hej Henrik..

Kunne være at du kunne finde noget på http://www.louis.de/.... de har
masser af beklædning...

http://www.kandu.dk/

Fra : Buck

Dato : 25-03-02 09:38

Hej,

> Er der nogen der vil dele deres erfaringer med Held lædertøj?

jeg har 2 par bukser og en jakke fra Held.

Læderkvaliteten er i top, syningerne er lidt grove, så du skal smøre
rigeligt med bivoks for at få dem nogenlunde vandtæt til når du kører på våd
vej.

Lynlåsene er elendige og gik hurtigt i stykker på alle mine Held dele... :o/

> Steder f.eks. i udlandet hvor der er noget at spare?

Husum i påsken... 30. marts - 01. april.
se http://www.kradblatt.de/Husum/Husum2002.html

--
/Buck
CB550F1 ´75