IMDB spørgsmål
Fra : Christian

Dato : 24-03-02 18:49

Hvilken 2´er har fået den højeste karakter?

Jeg vil personligt gætte på Godfather2, men er der een der har svaret?

Fra : Jakob Madsen

Dato : 24-03-02 18:51

> Hvilken 2´er har fået den højeste karakter?
>
> Jeg vil personligt gætte på Godfather2, men er der een der har svaret?

Du har helt ret, Godfather 2 ligger #4 på IMDb's top 250:

http://us.imdb.com/top_250_films

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 24-03-02 19:02

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in message

> Du har helt ret, Godfather 2 ligger #4 på IMDb's top 250:
>
> http://us.imdb.com/top_250_films

Et alt for nemt spørgsmål at besvare

Hvad så med: Hvilke 2'ere har fået bedre bedømmelser end 1'eren? Umiddelbart
kan jeg komme på Terminator 2, Evil Dead 2, og Rush Hour 2.

Andre?

/Nikolaj

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 25-03-02 00:12

nikolaj borg skrev:

> Hvad så med: Hvilke 2'ere har fået bedre bedømmelser end 1'eren?

Hvad med Once Upon a Time in China 2 og Drunken Master 2?

--
Mvh. Peter

Fra : n k p

Dato : 25-03-02 17:20

Toy Story 2

Fra : Emil Rune

Dato : 25-03-02 18:37

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Umiddelbart
> kan jeg komme på Terminator 2, Evil Dead 2, og Rush Hour 2.

Empire....Selvom det jo teknisk set ikke helt er en 2'er ;)

Emil

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 24-03-02 19:00

"Christian" <kriller2@hotmail.com> wrote in message
> Hvilken 2´er har fået den højeste karakter?
>
> Jeg vil personligt gætte på Godfather2, men er der een der har svaret?

Nu er IMDBs rating jo dynamiske, men i øjeblikket er det ganske rigtig
Godfather 2, der har 8.8 og ligger nr. 4 på deres top 250

Jørgen