mx440
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 24-03-02 16:38

Hej

Lige et spørgsmål hvis jeg bare skal spille noget som cs moh og lidt andre
spil er et geforce 4 mx440 ikke ok kort at købe

Fra : Flemming Joensson

Dato : 24-03-02 17:51

"Torben Christoffersen" <minibus@vip.cybercity.dk> wrote in

> Hej
>
> Lige et spørgsmål hvis jeg bare skal spille noget som cs moh og
> lidt andre spil er et geforce 4 mx440 ikke ok kort at købe

Både CS, Fifa2002, Quake3 Arena og MOHAA kører perfekt på mit GF4 MX440
fra Asus. Jeg spiller ikke så mange andre spil, så dem kan jeg ikke
udtale mig om.

Jeg er i hvert fald godt tilfreds med mit GF4 MX440, og jeg havde
tidligere et GF3Ti500 - men solgte det da jeg manglede penge. (er
studerende med et heftigt overtræk .
Mit GF4 MX440 kører de nævnte spil lige så hurtigt som GF3 kortet - så
det er ikke noget dårligt køb efter min mening.
Det er først når de kommende spil begynder at udnytte de DirectX 8
features som GF4MX kortene ikke har at der vil være stor forskel på
ydelsen mellem et GF3 og et GF4 MX.
Så vil en maskine med GF4 MX være afhængig af at din CPU kan køre disse
features i software - og altså på din CPU, eller også må man slå dem
helt fra og køre uden disse detaljer.
Men i øjeblikket, med de nuværende spil er et GF4MX440 et glimrende køb
efter min mening. Men om et år er det ikke sikkert jeg siger det samme.

Flemming