Forskelligt vandmærke på sider?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-03-02 14:48

Er det muligt at lave en slags vandmærke på nogle sider (f.eks. 2-10),
og et andet vandmærke på andre (f.eks. 11-20)?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.tk/

Fra : Jan Kronsell

Dato : 24-03-02 23:06

> Er det muligt at lave en slags vandmærke på nogle sider (f.eks. 2-10),
> og et andet vandmærke på andre (f.eks. 11-20)?

Du kan opdele dokumentet i sektioner, bruge forskellige sidehoveder i
sektionerne og insætte dit vandmærke i sidehovederne.

Jan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-03-02 00:45

"Jan Kronsell" <kronsell(spam)@adslhome.dk> skrev:

>Du kan opdele dokumentet i sektioner,

Hvordan?

>bruge forskellige sidehoveder i
>sektionerne og insætte dit vandmærke i sidehovederne.

Men vandmærket skal være bag teksten på hele papiret, og altså ikke
kun i sidehovedet?

Jeg har heller ikke prøvet med forskellige sidehovedet, så hvis du
mener det kan lade sig gøre på denne måde, så ville jeg sætte pris på
et par hints.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.tk/

Fra : Jan Kronsell

Dato : 25-03-02 10:51

Hej Lasse!

> [...]
>
> Jeg har heller ikke prøvet med forskellige sidehovedet, så hvis du
> mener det kan lade sig gøre på denne måde, så ville jeg sætte pris på

Find siden før det sted, hvor du skal have et nyt vandmærke. Stil dig
nederst på denne side. Vælg Indsæt Sideskift mm. Vælg Sektionsskift,
fortløbende. Gå til den side, hvor du skal have det nye vandmærke. Vælg Vis
Sidehoved. I sidehovedværktøjslinien klikker du på knappen, Ikke samme som
forrige. Derefter udskifter du med det vandmærke du vil have.

Det kan godt være at du skal gå tilbage og udskifte det første til det
oprindelige, hvis det er blevet skiftet - det sker ind i mellem.

Gentag denne procedure hver gang du vil skifte vandmærke.,

Jan

Fra : hcma

Dato : 26-03-02 15:35

SNIP:
"Jan Kronsell" <kronsell(spam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lasse!
>
> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

SNIP SLUT

Gør som Jan skriver. Du skal indsætte dit vandmærke i sidehoved eller
sidefod, og træk derefter til den ønskede størrelse og plads. Luk derefter
sidehoved/sidefod og skriv oveni. Dit vandmærke er nu placeret på nøjagtig
samme plads på alle de sider du måtte ønske.
mvh
HC