Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Kan jeg dette?
Fra : /me

Dato : 24-03-02 15:06

Jeg har et netværk med to computer. PC 1 har et dvd drev. Hvis jeg instalere
software på PC 2 så kan jeg hænte dvd'en til PC 2. Kan jeg så også sende den
vidre ud i et tv?
Kan jeg dette eller er det en AND

--
/palle
No lame SIGNATURER

Fra : Brian Pedersen

Dato : 24-03-02 17:55

uden at have forstand på det, tror jeg godt at du kan, du skal bare
tilslutte dit dvd drev som et netværksdrev!

Mvh Brian

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 24-03-02 20:02

Næppe nej... Jeg har prøvet, det virkede ikke for mig!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-03-02 20:13

"Andreas Swiatek" <Erne@get2net.dk> skrev:
> Næppe nej... Jeg har prøvet, det virkede ikke for mig!

Det tror jeg nu godt man kan.

Del DVD-drevet over netværket, smid en DVD-skive i
og prøv at start via DVD software på PC2, kan du se
filmen, kan du naturligvis også smide det videre til et TV.

/Mikael