Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Sort/hvid skærm gennem video!?
Fra : TLH

Dato : 24-03-02 15:04

Hejsa!

Jeg har et problem mht. video og s-vhs cablet. Når jeg sætter kablet direkte
til tv´et er der ingen problemer med kvaliteten.
Når jeg så tilgengæld smider kablet på min scart adaptor og sætter den til
videon, kan jeg kun se det i sort/hvid...... hvad skyldes det??

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Lars

Dato : 24-03-02 16:54

du skal sætte din video til PAL

Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-03-02 19:09

"TLH" <thobina@cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Når jeg så tilgengæld smider kablet på min scart adaptor og sætter den til
> videon, kan jeg kun se det i sort/hvid...... hvad skyldes det??

Din video er ikke en S-VHS video, og kan derfor ikke modtage S-video signal.
Du kan få en S-video scartadapter som laver S-video signalet om til
almindeligt composit. Den adaptor du har, laver garanteret ikke S-video om
til composit, men er blot en adapter til scart.

Mvh Jesper Hansen

Fra : z

Dato : 24-03-02 19:39

> [...]
> til almindeligt composit. Den adaptor du har, laver garanteret ikke
> S-video om til composit, men er blot en adapter til scart.

Hvor kan man købe sådan et adapter?

Fra : Ronni

Dato : 25-03-02 13:26

www.AV-Connection.dk har flere forskellige typer at vælge i mellem fra 80
kr.

Mvh. Ronni

Fra : Lars

Dato : 24-03-02 19:44

Adapteren kan købes i enhver edb shop med respekt for sig selv Mvh Lars

Fra : [DK]TaReC

Dato : 24-03-02 22:25

Ellers kan du finde den hos www.av-supply.dk