Siemens S45 m. blåt lys?
Fra : Salik Lennert Peders~

Dato : 24-03-02 14:24

Hejsa

Jeg ved at det er muligt at udskifte dioderne i sin Siemens S45 til blå men
problemet er at den er samlet på en anden måde end Nokia. Derfor tænkte jeg
på om der var nogen af alle de kloge hoveder herinde der kunne klare det for
en?

Venlig Hilsen
Salik Lennert Pedersen
salik@mail.dk

Fra : Søren Larsen

Dato : 24-03-02 22:58

> [...]
jeg
> på om der var nogen af alle de kloge hoveder herinde der kunne klare det

Hej Salik.

Jeg kan skifte dioderne for dig.
Problemet med Siemens er at de er klipset sammen. Dette gør at det det er
næsten umuligt at skille dem ad uden at det kan ses bagefter. Selvom jeg har
det rigtige værktøj, kan det tit anes at den har været åbnet. Der er derfor
en lille kosmetisk risiko ved dette.

Mvh.
Søren Larsen

-------
Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
-------