Motionsredskaber til hjemmet
Fra : Kirstine

Dato : 24-03-02 14:11

Hejsa NG

Min bedre halvdel og jeg overvejer at investere i enten en motionscykel
eller en stairmaster til hjemmet. Vi er begge i dårlig form uden at være
overvægtige. Vi har kigget rundt, men vi føler os ikke helt sikre på,
hvad vi skal vælge, da vi støder på modstridende informationer.

Jeg har et dårligt knæ - skader i menisk, korsbånd og knæskal - som jeg
skal passe på, og derfor kigger vi efter et redskab, der ikke giver stød
og belastning af knæet. Men hvad er bedst til vores behov - stairmaster
eller motionscykel? Jeg cykler på arbejde hver dag, så jeg er mest stemt
for stairmasteren, men jeg er i tvivl om, hvorvidt den tilgodeser både
mit knæ og ønsket om at komme i form bedre end motionscyklen. Er der
nogle af Jer, der kan hjælpe os?

--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*