INVITATION
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-03-02 13:51

Helt ny spændende campingplads åbner ca. 1. juni 2002.
Storebælt Camping- og feriecenter. Dette sker med et brag af en indvielse.
Derfor inviteres alle intereserede til at deltage i festlighederne. Der vil
være underholdning og aktiviteter i massevis for både store og små. Nærmere
oplysninger: www.storebaeltcamping.dk Send evt. en mail, så vil vi holde
Jer orienteret om projektet samt nærmere tid og sted for åbningen.

Med venlig hilsen

Vibeke & Jørgen
Halskov Camping

Køb med fordel på nettet
www.grejbutik.dk

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 24-03-02 17:35

"Jørgen Rasmussen" <halskovcamping@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Helt ny spændende campingplads åbner ca. 1. juni 2002.

Indlæg af denne type hører ikke hjemme her, men i gruppen
dk.marked.privat.camping

Erik Nielsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-03-02 18:38

"Erik M. Nielsen" <genealogiANTISPAM@spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:a7kv75$47q$1@sunsite.dk...
> "Jørgen Rasmussen" <halskovcamping@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Indlæg af denne type hører ikke hjemme her, men i gruppen
> dk.marked.privat.camping

Ah, denne ligger vel lige på grænsen af hvad der er tilladeligt.

Personligt mener jeg nok at "førstegangsopslag" af nyåbnede
campingpladser må annonceres i dette forum. Men det er jo ikke sikkert
at flertallet af gruppens brugere er enig med mig!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Per H

Dato : 24-03-02 18:44

det er ok , bare man gør det kort,

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Tommy Hansen

Dato : 24-03-02 19:53

> [...]
> campingpladser må annonceres i dette forum. Men det er jo ikke sikkert
> at flertallet af gruppens brugere er enig med mig!

Jeg synes også det er i orden, da det jo må siges at være en nyhed.
Men var det ikke meningen at DCU skulle drive denne plads ?
Det har i hvert fald været fremme i dagspressen.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...