Skærtorsdags træf i Esbjerg..
Fra : Dobert

Dato : 24-03-02 10:43

Hej hej..

Ja, turen til bakken blev det desværre ikke til for mig pga. et lille
malerprojet der skulle overståes, så jeg "nøjes" med Skærtorsdagstræf i
Varde/Esbjerg som sæsonåbningstræf.. (Selv om jeg dog HAR haft den
obligatoriske 1 marts køretur i 3 graders varme efter der var blevet skiftet
olie og lign, hehe.. GPZ'en startede for øvrigt første gang efter ikke at
have været rørt siden sæsonafslutning sidste år.)

Vi plejer at samles i Varde først omkring klokken 11.00 (altså os der komme
fra Varde/Blåbjerg området) og så køre en mini-fællestur fra torvet i Varde
til torvet i Esbjerg omkring klokken 12.30 Det er sådan ret passende, for så
kan man ankomme i forholdsvis god tid og være sikker på at se det hele inden
den store fællestur rundt i Esbjerg og ud til Road Racers omkring klokken
15.00.. (..og turen i sig selv fra Varde til Esbjerg også kanon hyggelig..
... )

Så må var bare håbe at vejret holder. Det er nu engang sjovest at køre i
solskin..

Håber vi ses!

Dogbert
Kawasaki GPZ500S
--
// To reply by email, change .denmark to .dk \\

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-03-02 12:47

"Dobert" <dogbert@dilbert.denmark> skrev i en meddelelse
> Hej hej..
snip............

> [...]

inden
> den store fællestur rundt i Esbjerg og ud til Road Racers omkring klokken

Road Racers........?

> [...]
> ... )
>
> Så må var bare håbe at vejret holder. Det er nu engang sjovest at køre i

.........som i dag for eksempel. ))
Første officielle klubtur i år i dag. Højere himmel er sjældent set!
MC Touring West Senior98 i Esbjerg, 13:30 i klubben, afgang 14:00 til
Slammerkusen ved Ribe, hvis nogen af kyskokkene ellers synes det er varmt
nok Kaffe og lagkage ad libitum for en 50ér, gratis for medlemmer.

> Håber vi ses!
>
> Dogbert
> Kawasaki GPZ500S

Jamen hvem kan bli´væk fra det?
Sæsonen har i hvert fald tegnet godt ind til videre

M.VF(azer)H. - Arne - www.senior98.subnet.dk

Fra : Dobert

Dato : 24-03-02 16:17

Nåja okay, så Road Raiders da, hehe...

Sad lige og rodede på DMI's hjemmeside.. og de skriver:

Onsdag, skærtorsdag og langfredag
Tørt og i løbet af dagen en del sol de fleste steder med dagtemp. op mellem
8 og 13 grader.
Vinden bliver svag fra skiftende retninger.

YES! )

Og så er laser udstødningen også kommet på..

Dogbert
Kawasaki GPZ500S

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-03-02 18:22

> Nåja okay, så Road Raiders da, hehe...

He, altså ik´ for å´ pær´íét, men det er altså Road Riders de hedder

Læs om torvetræffet her.
http://www.roadriders.dk/default.htm

Alledejligste tur i dag ellers, 21 mand fra klubben af huse, sprang wiener-
og boller over, for at kaste mig umiddelbart over det med flødeskum , jeg
tror der var mindst 10 forskellige slags.

M.VF(azer)H. Arne.

Fra : Niels S.

Dato : 25-03-02 17:28

Arne Lorenzen skrev

> Læs om torvetræffet her.
> http://www.roadriders.dk/default.htm

Var der ikke sidste år arrangeret noget fælleskørsel både fra nord og fra
østjylland med politieskorte? Bliver der det igen i år? I givet fald med
opsamling hvor?

Vejret lover jo rigtig godt - så en sjællænder som mig, uden bæltskræk,
kunne jo godt finde på at troppe op.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-03-02 18:32

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> østjylland med politieskorte? Bliver der det igen i år? I givet fald med

Er selv vestfra, så hvordan det er arrangeret nord- og østfra ved jeg ikke,
mener dog at huske at der var arrangeret opsamling forskellige steder sidste
år (og prøvepladerazzia), det er der nok andre der ved noget om?

Hov, nu er der en der fortæller at der er opsamling i Horsens, videre til
Vejle, så Kolding. Det er Jysk MC Center den ny forretning i hovedgaden i
Horsens der arrangerer, så prøv ham, jer nordfra.
Man mener også der er noget opsamling på Fyn, men ikke mere nøjagtigt end
det, så der er ikke info umiddelbart.

arrangementet:
http://www.roadriders.dk/default.htm kig under "åbent hus"

M.VF(azer)H. - Arne

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 25-03-02 21:43

> [...]
> opsamling hvor?
> Vejret lover jo rigtig godt - så en sjællænder som mig, uden bæltskræk,

Hæi do

www.dkmc.dk --> Årets træf --> ned hvor der står noget med...... tjahhhh du
får det lige her "28. Afgang til Træf på torvet i Esbjerg fra: Horsens,
Jydsk MC kl. 1000. Vejle, KS Motor kl. 1100. Og Kolding, Mini Motor kl 1245.
Mere info på 7579 0178 Peter."

hamselv herfra

Fra : Allan Bojesen

Dato : 25-03-02 22:45

"Tonny Eskesen" <hamselv(@)nypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> får det lige her "28. Afgang til Træf på torvet i Esbjerg fra: Horsens,
> Jydsk MC kl. 1000. Vejle, KS Motor kl. 1100. Og Kolding, Mini Motor kl

Vil bare lige minde om at Jydsk MC er flyttet til Hoegh Guldbergsgade.

Allan Bojesen

Fra : Niels S.

Dato : 26-03-02 09:56

Tonny Eskesen skrev

> [...]
> får det lige her "28. Afgang til Træf på torvet i Esbjerg fra: Horsens,
> Jydsk MC kl. 1000. Vejle, KS Motor kl. 1100. Og Kolding, Mini Motor kl

Takker

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-03-02 21:47

> [...]
> østjylland med politieskorte? Bliver der det igen i år? I givet fald med
snip.................

> Niels S.
> VFR800FI
> Medlem af VFR klub Danmark (www.vfr.dk)

Klippet fra email fra Charlotte i Road Riders:
(Noget af det er en gentagelse af oplysninger i tidligere meddelelser)

Jo, der bliver igen fælleskørsel. Dét vi har kendskab til er fra Østjylland,
med start i Horsens - politieskorte hele vejen. Tidsplanen er:
- start kl. 10.00 fra Jysk MC Horsens - opsamling kl. 11.00 ved KS Motor,
Vejle - opsamling kl. 12.00 ved Mini Motor, Kolding.
Der kan hentes yderligere info om turen hos Peter, tlf. 4040 0820 (efter kl.
17.00).

Derudover ved vi, at Brede MC kører fra Bredebro og samler interesserede op
på vejen op gennem Sønderjylland. Og jotak - du må gerne sende det videre
via nyhedsgruppen.
Vi ses - Charlotte

M.VF(azer)H. - Arne.