Petrolium
Fra : Jens M

Dato : 24-03-02 10:06

I drivhuset har jeg en petroliumsovn, men efter at Haar(Benzin) ikke længere
sælger petrolium i "løsvægt" ved jeg ikke hvor det kan købes til billige
penge (Ca. 6 kr/l.)

Jeg bor i nærheden af Aalborg

MVH. Jens

Fra : KH

Dato : 24-03-02 10:46

"Jens M" <jens.madsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
længere
> sælger petrolium i "løsvægt" ved jeg ikke hvor det kan købes til billige

Prøv syd for æ´ græns..

Mvh. KH.

Fra : Aa. Worm

Dato : 24-03-02 12:30

> I drivhuset har jeg en petroliumsovn, men efter at Haar(Benzin) ikke
længere
> sælger petrolium i "løsvægt" ved jeg ikke hvor det kan købes til billige
> penge (Ca. 6 kr/l.)

For et år siden var jeg også på petroleums-jagt; bl.a ringede jeg til
benzin-importører, som ikke kunne hjælpe mig.
Men så fik jeg hjælp i denne NG: lampeolie, gerne fra Netto, hvor det vist
er billigst: 7-8 kr/l

> Jeg bor i nærheden af Aalborg.

Det gør jeg også

Hilsen
Aase.

Fra : KH

Dato : 24-03-02 12:54

"Aa. Worm" <aa.worm@gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> benzin-importører, som ikke kunne hjælpe mig.
> Men så fik jeg hjælp i denne NG: lampeolie, gerne fra Netto, hvor det

hejsa..

Nu jeg kommer i tanke om det..., så brugte vi selv en del petroleum til
vores ovn i sommerhuset.
Da vi havde sommerhus ved Ringkøbing Fjord, købte vi petroleum hos
købmanden i bl.a. Nymindegab og Søndervig.
Måske skulle det lykkes med et forsøg hos en købmand i et sommerhusområde.

mvh. Klaus.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 24-03-02 18:26

> [...]
længere
> sælger petrolium i "løsvægt" ved jeg ikke hvor det kan købes til billige

Jeg køber det hos den lokale DK tank, der har de det i dunke.

Thomas