problemer med netværkstjeneste
Fra : TH

Dato : 24-03-02 09:17

Jeg har lige arvet en 3210 men jeg kan kun modtage opkald,
hvergang det er mig der ringer op, får jeg en lyd lige som hvis man ringer
til forkert områdenummer og så kommer der fejlen
"Kontroller netværkstjeneste" hvor efter forbindelsen bliver afbrudt
Mit abonement er TDK

Mvh Torben

Fra : Paasken.dk

Dato : 24-03-02 13:14

Kan du godt ringe op hvis du tager dit simkort og sætter i en anden telefon??
Hvad med SMS, virker det??
Hvis ikke det var fordi at du godt kan modtage opkald, kunne man tro at
telefonen var låst til et andet net, men....

Med venlig hilsen

Michael Kjærsgård
E.mail: webmaster@post10.zzn.com
Tel.: +45 51296626
Web: http://www.vindenand.dk
http://www.paasken.dk
http://www.funnysite.tk
http://www.vitsms.tk

Fra : Nick Christensen

Dato : 24-03-02 15:55

> Jeg har lige arvet en 3210 men jeg kan kun modtage opkald,
> hvergang det er mig der ringer op, får jeg en lyd lige som hvis man

Er det en 'telefon med garanti' ??!

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 26-03-02 00:31

Hej.

Prøv at gendanne standard indstillingerne på telefonen - det kan godt være
"lukket brugergruppe" eller sådan noget der er slået til.

MVH
Dorthe K