Jawa 350
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 24-03-02 09:13

Jeg talte på et tidspunkt mwed en herinde fra gruppen, som kørte til
Tjekkiet efter nye Jawa'er

Kan vedkommende ikke kontakte mig, eller er der nogen herinde der ved hvor
jeg kan købe en Jawa uden afgift herhjemme ?

MVH
Daniel
-der hungre efter at køre MC (bare lidt)

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-02 19:11

> [...]
>
> Kan vedkommende ikke kontakte mig, eller er der nogen herinde der ved hvor
> jeg kan købe en Jawa uden afgift herhjemme ?

Ja ja... Jeg har svaret privat..

Allan
Extreme Hardcore Motorcyklist

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-03-02 19:44

"Allan Rasmussen" <luise (a) mail.tele.dk> skrev:
> Allan
> Extreme Hardcore Motorcyklist

Skulle der være nogen grund til at kalde dig andet?
--
mvh Jes Vestervang - Baarjker
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-02 19:50

> Skulle der være nogen grund til at kalde dig andet?

Nope - Jeg er hvad jeg er... (er der ikke en sang, der går sådan?)

Allan
Absolute Extreme Hardcore Power Motorcycle Rider

Fra : Morten Juel

Dato : 24-03-02 21:06

> Nope - Jeg er hvad jeg er... (er der ikke en sang, der går sådan?)
Tjaa jeg kender en gammel Dance snag det var Def Dames Dope med "I am what i
am" )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-02 23:19

> Tjaa jeg kender en gammel Dance snag det var Def Dames Dope med "I am what
> am" )

Er hentet! Herligt at høre det gamle nummer igen..

> Golf II GTI --- http://golf2.dk
> XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **

hmnn - hvis også OT...

Køb og salg henvises venligt men bestemt (osv)

mvh
Allan

Fra : Morten Dybdal

Dato : 25-03-02 01:50

Allan Rasmussen wrote:

> hmnn - hvis også OT...

Nope. Man må skrive hvad man vil i signaturen, sålænge man overholder
det maksimale linieantal.

--
Morten Dybdal

Fra : Anneli

Dato : 24-03-02 23:50

Hej Daniel!

Du kan da købe min stjernebilligt - og få din egen gamle sidevogn med i
købet! ;0)

Stor hilsen Anneli og Savage :0) og Jawa 350 :0(
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 25-03-02 20:49

er der noget galt med jawa'en ?

jeg har altså også fået mig en sidevogns cykel ..ellers tak :)

MVH
Daniel
-K-750 '65 m/sidevogn
-Jawa 350 '88 [snart]

Fra : Anneli

Dato : 25-03-02 22:57

"Daniel Nielsen" <dan1eln1el5en@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> er der noget galt med jawa'en ?

Ha ha, man kunne også spørge: er der noget, der IKKE er galt med Jawa'en!
;0) Du får en længere forklaring een af dagene....

Stor hilsen Anneli