Navigere i JTable
Fra : dongfang xu

Dato : 24-03-02 00:23

Hej alle,

I en applikation jeg er ved at lave, med en del JTables, har jeg
bemærket at i nogle af dem kan jeg navigere rundt mellem rækkerne med
cursortasterne, i andre kan jeg ikke.
Jeg kan ikke se anden forskel i konfigurationen af dem end at i den
hvor jeg godt kan navigere med cursortasterne, har jeg
setRowSelectionAllowed(true);
getColumnModel().setColumnSelectionAllowed(true);

- og når jeg prøver at overføre det til dem der ikke vil, virker det ikke.

Er det nogen der har gennemskuet hvornår man kan navigere (evt osse
selektere) i en JTable med cursortasterne ?

MVH
Søren