Lysporet til filmen 'Traffic' fra år 2000?
Fra : R. A. Nielsen.

Dato : 23-03-02 22:43

Har netop set denne herlige film, og blev helt forelsket i
lydsporet undervejs i filmen. Jeg kan se at man kan købe
soundtracket til filmen hos www.dvdoo.com
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=5623

Men er det selve lydsporet, eller er der blot tale om en
kompilations CD, lavet sådan lidt 'la-la' til filmen Traffic?

Nogle gange findes der både 'soundtracks' og 'scorre' til en film,
men jeg har kun, kunnet finde et album, og det var jo hos dvdoo...

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
Info om vandkøling af computere:

Fra : Electraum.com

Dato : 24-03-02 02:13

"R. A. Nielsen." <spectrus@spectrus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle gange findes der både 'soundtracks' og 'scorre' til en film,
> men jeg har kun, kunnet finde et album, og det var jo hos dvdoo...

Hej Rasmus.
Jeg har også forelsket mig i samme soundtrack. Om musikken fungerer ligeså
suverænt hjemme i stuen, uden film, er jeg lidt i tvivl om.

Men jeg skulle tage meget fejl hvis ikke soundtracket er næsten identisk med
lydsporet i filmen. Jeg har i hvert fald fundet titler på forskellige
net-sider som: "What's Your Daughter On", "You Two Don't Like Me", "I can't
do This" og "The Police Won't Find Your Car" - alle sammen med kunsteren
"Traffic Soundtrack".

Hilsen
Claus Jungersen

/Claus Jungersen
www.electraum.com - 11 free mp3's with electronic music
www.clausjungersen.dk - personal site, with my own music

Fra : R. A. Nielsen.

Dato : 24-03-02 12:36

"Electraum.com" <clausjungersen@clausjungersen.dk[REMOVE]> skrev:

> [...]
> do This" og "The Police Won't Find Your Car" - alle sammen med kunsteren

Takker for informationen, jeg må ud og købe mig soundtracket til filmen
Traffic i løbet af den kommende tid.