Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pålidelighed: Microdrive vs. CF
Fra : Tom K.

Dato : 23-03-02 21:32

Hvor pålidelige er de små 1GB microdrive harddiske fra IBM/Ridata set i
forhold til alm. CF-kort?

-Tom-

Fra : Ask Bjoern Hansen

Dato : 24-03-02 01:21

"Tom K." <tombk@worldonline.dk> writes:

> Hvor pålidelige er de små 1GB microdrive harddiske fra IBM/Ridata set i
> forhold til alm. CF-kort?

Jeg har brugt diverse microdrives i de sidste par aar uden problemer.
Andre har problemer. Nogle folk har ogsaa problemer med CF-kort.

Hvis mit levebroed var afhaengigt af det ville jeg nok bruge
"almindelige" CF-kort, men det er det ikke, saa jeg nyder den lavere
per MB pris.

- ask

--
ask bjoern hansen, http://ask.netcetera.dk/ !try; do();

Fra : Tom K.

Dato : 24-03-02 10:57

Kan man/du mærke forskel på det større strømforbrug ved microdrive?
Microdrive bruger 20mA og CF-kort bruger ca. 0,5mA ved standby.

-Tom-