Anbefale campingplads.
Fra : edob

Dato : 23-03-02 21:13

Hej NG.

Vi er et par medio femti som netop har købt en Adria 432 campingvogn. Vi
har ikke haft CV før og alt vedrørende camping/CV er naturligvis meget
spændende. Vi ser og køber udstyr (nærmest som at blive gift påny) og er
snart klar til at begive os ud på den allerførste tur - antagelig en
forlænget week-end.

Spørgsmålet her i NGén er: Kan nogen anbefale os en campingplads på Sjælland
(bor i Københavns området) som er anbefalelsesværdig for den allerførste
campingferie ?

Turen bliver antagelig først i april måned hvor det nok ikke er alt for
varmt vejr - derfor et sted uden "pålandsvind" og med læ. Et sted som vi vil
tænke tilbage på som en god start på campinglivet.

På forhånd tak. V.h. Frank

Fra : Tommy Hansen

Dato : 24-03-02 12:42

Hej og tillykke med "det nye campingliv".
Jeg vil anbefale Vemmetofte Strand Camping ved Fakse eller Sorø camping.
Begge ligger i et dejligt skovrigt område - den første ud til havet/strand
og den anden ud til søer.
På begge er der godt læ og sanitetsbygninger er fine.
Du kan evt. læse mere om vores besøg på de nævnte pladser og se vores
vurdering af dem og andre pladser på http://home13.inet.tele.dk/kth -
vores hjemmeside om campinglivet.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : Bo Larsen

Dato : 25-03-02 13:10

Jeg kan også varmt anbefale Sorø Camping. Det er en god plads, direkte ned
til Sorø-søerne.
En anden plads som jeg også vil anbefae er De Hvide Svaner ved
Karrebæksminde. Det er også en god plads.

--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Flyvevåbnets Officersskole
E-mail: Larsen.bsc@flsp.dk

Fra : Steen Larsen

Dato : 30-03-02 23:22

Sorø Camping kan jeg også anbefale. Og så har jeg set Halskov Camping (
www.halskovcamping.dk ). Det er mit næste mål.
/Steen

Fra : jle

Dato : 26-03-02 14:51

Også Roskilde Camping kan anbefales - sig nej tak til "Kravlegården", og ja
tak til øvrige pladser. Ligger skønt ved fjorden, rimelige sanitære forhold,
Marked hver lørdag i Roskilde - og ikke mindst, tæt ved København.

John