/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Drosling af CBR600
Fra : Kennett Stigaard


Dato : 23-03-02 15:39

Jeg har kik på en tysk CBR600 fra 1989 med 50.000 KM på meteret.
Cyklen har kørt som almindelig (udroslet), men er sidenhen blevet
neddroslet til 34 HK.

Hvilke ændringer er påkrævet for at få CBR'en tilbage i orginal stand ?

Kan cyklen indregisteres og synes som neddroslet, og sidenhen bringes
tilbage til normal standard ?

Nogle kommetarer til CBR'en i øvrigt ?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh./ Kennett




 
 
Michael K. S. (23-03-2002)
Kommentar
Fra : Michael K. S.


Dato : 23-03-02 15:43

On Sat, 23 Mar 2002 15:39:16 +0100, "Kennett Stigaard"
<kennett@privat.dk> wrote:


>Nogle kommetarer til CBR'en i øvrigt ?

Glem F1'eren....gå efter mindst en F2'er fra 1991 og senere...

-M

Armand (23-03-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 23-03-02 23:34


Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
news:m15p9u020i0tuklqqrtvj7861plpj96h9g@4ax.com...
> On Sat, 23 Mar 2002 15:39:16 +0100, "Kennett Stigaard"
> <kennett@privat.dk> wrote:
>
>
> >Nogle kommetarer til CBR'en i øvrigt ?
> Glem F1'eren....gå efter mindst en F2'er fra 1991 og senere...

Enig!

Omkring droslingen, så fremgår det af modellens tyske papirer hvorledes
at den er droslet. Og det burde være sådan at modellen bliver
indregistreret som værende droslet jvf. de tyske papirer!

--
Armand.





Kennett Stigaard (24-03-2002)
Kommentar
Fra : Kennett Stigaard


Dato : 24-03-02 10:02

Hvad er problemmet med F1'eren kontra F2'ernen udover alderen ?


"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:a7j02a$2htn$5@news.cybercity.dk...
>
> Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
> news:m15p9u020i0tuklqqrtvj7861plpj96h9g@4ax.com...
> > On Sat, 23 Mar 2002 15:39:16 +0100, "Kennett Stigaard"
> > <kennett@privat.dk> wrote:
> >
> >
> > >Nogle kommetarer til CBR'en i øvrigt ?
> > Glem F1'eren....gå efter mindst en F2'er fra 1991 og senere...
>
> Enig!
>
> Omkring droslingen, så fremgår det af modellens tyske papirer hvorledes
> at den er droslet. Og det burde være sådan at modellen bliver
> indregistreret som værende droslet jvf. de tyske papirer!
>
> --
> Armand.
>
>
>
>



Armand (24-03-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 24-03-02 14:49


Kennett Stigaard <kennett@privat.dk> skrev i en
news:3c9d961d$0$87800$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvad er problemmet med F1'eren kontra F2'ernen udover alderen ?

Det er en helt anden motor der ligger i F2'erne (á 100 hk) og fremefter.
Og det er dén der er at regne for sin bundsoliditet og ikke F1'eren !

--
Armand.




Kennett Stigaard (26-03-2002)
Kommentar
Fra : Kennett Stigaard


Dato : 26-03-02 07:08

Tak for svaerene.

Hvis jeg nu alligevel beslutter mig for F1'eren (økonomi), er der så
bestemte ting/problemmer jeg skal være opmærksom på ?

PS. Pæn CBR600 fra 1989 med 50 K på meteret til ca. 18.000 DK uden afgift (+
"opdrosling" og sliddele kædekit og dæk skal skiftes).................!!


"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:a7kltv$1ckd$1@news.cybercity.dk...
>
> Kennett Stigaard <kennett@privat.dk> skrev i en
> news:3c9d961d$0$87800$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hvad er problemmet med F1'eren kontra F2'ernen udover alderen ?
>
> Det er en helt anden motor der ligger i F2'erne (á 100 hk) og fremefter.
> Og det er dén der er at regne for sin bundsoliditet og ikke F1'eren !
>
> --
> Armand.
>
>
>



origo@earthling.net (26-03-2002)
Kommentar
Fra : origo@earthling.net


Dato : 26-03-02 07:57


"Kennett Stigaard" <kennett@privat.dk> wrote in message
news:3ca01033$0$72406$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> PS. Pæn CBR600 fra 1989 med 50 K på meteret
Og 150K på resten?

JS





Michael K. S. (26-03-2002)
Kommentar
Fra : Michael K. S.


Dato : 26-03-02 08:32

On Tue, 26 Mar 2002 07:56:33 +0100, <origo@earthling.net> wrote:


>> PS. Pæn CBR600 fra 1989 med 50 K på meteret

>Og 150K på resten?

*LOL*

-M

Michael K. S. (26-03-2002)
Kommentar
Fra : Michael K. S.


Dato : 26-03-02 08:52

On Tue, 26 Mar 2002 07:07:41 +0100, "Kennett Stigaard"
<kennett@privat.dk> wrote:


>PS. Pæn CBR600 fra 1989 med 50 K på meteret til ca. 18.000 DK uden afgift (+
>"opdrosling" og sliddele kædekit og dæk skal skiftes).................!!

For 18 kkr kan du uden de helt store problemer finde en F2'er,den
bliver ganske vist lidt dyrere at indreg. end F1'eren ,men er sandelig
også mere end de ekstra penge værd.....

-M

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408670
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste