Så blev der handlet GPZ
Fra : Kim Hansen

Dato : 23-03-02 14:27

Så fik jeg handlet mc og det blev den GPZ500S som jeg før har skrevet om, så
nu er vejene omkring Næstved usikre det næste stykke tid :) (hvis jeg da
ellers kan få lov at køre af kæresten).

Handlen gik fint, jeg tog al min tekniske viden om motorcykler med ud og
kigge på "dyret" og gennemgik den fra A til Z, og da det var gjort så var
jeg 100% sikker på at den var nyvasket (længere rækker min tekniske viden om
mc desværre ikke).
Jeg fik også afviklet min prøvetur som gik over al forventning, jeg gik
ikke i stå en eneste gang og jeg fik enda fundet frigearet inden jeg satte
den igen. (har ikke kørt MC siden køreprøven i Sep.1999
Ja så var det ja bare at aflevere pengene og få skrevet lidt slutseddel og
så lige få skålet på handelen, denne del er jeg mest trænet i, så også det
gik som smurt. :)

Vi ses derude!

Mvh. Kim Hansen

Fra : Morten Juel

Dato : 23-03-02 14:55

> Så fik jeg handlet mc og det blev den GPZ500S som jeg før har skrevet om,

> nu er vejene omkring Næstved usikre det næste stykke tid :) (hvis jeg da
> ellers kan få lov at køre af kæresten).
Nej Kim sig det er løgn !! )
Du er jo fra Næstved )
Så må vi sq ud og køre nogle ture sammen lige så snart min kommer på gaden..
så bliver det jo Næstveds GPZ bande )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 23-03-02 18:07

Hej

Tillykke med cyklen. - Er der skiftet kronrørslejer i den? De originale har
det med at dø efter nogle år. - Ellers giver det rigtigt meget "styre-bonus"
med et par nålelejer.

Mvh
Kristoffer

Fra : Peter J

Dato : 23-03-02 22:35

Kim Hansen <kim@translator-lykke.dk> skrev i en

snip

> Så fik jeg handlet mc og det blev den GPZ500S som jeg før har skrevet om>
> Vi ses derude!
>
> Mvh. Kim Hansen

Tillykke med modellen ønskes du herfra.

Peter

CBR 1000 F

Fra : Søren Jim

Dato : 23-03-02 22:26

"Peter J" <Peter_Laila@Get2net.dk> wrote in message

> Kim Hansen <kim@translator-lykke.dk> skrev i en
>
> snip

Hejsa Tiløkke med dyret den ska du nok blive glad for...

Mchilsen

Søren (det er ham der vinker på Sin Cbr1000F Men Irske/Uk Plader når han
kommer til Dk om 14dage)

Fra : Søren Lindholt

Dato : 26-03-02 22:29

"Søren Jim" <siobhan.kelly@ntlworld.com> skrev i en meddelelse
> Søren (det er ham der vinker på Sin Cbr1000F Men Irske/Uk Plader når han
> kommer til Dk om 14dage)

Kommer du forbi Aalborg har både mand og maskine husly for natten... og en
snak og en lille G. kan det vel også blive til...

Søren

Fra : Armand

Dato : 23-03-02 23:34

> [...]
> om, Jeg fik også afviklet min prøvetur som gik over al forventning,
> jeg gik ikke i stå en eneste gang og jeg fik enda fundet frigearet

Hæ!

Godt hjulpet af Kawa's gimmick med at gearkassen ikke kan komme fra 1.
til 2. gear når modellen står stille

--
Armand.

Fra : Kenneth T

Dato : 23-03-02 23:54

> Så fik jeg handlet mc og det blev den GPZ500S

Tillykke med din nye Kawa!

...hold nu øje med dem med blå blink på..

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Dobert

Dato : 24-03-02 10:29

Hejsa Kim..

Rigtig god fornøjelse med din nye GPZ500S..

Jeg er selv den lykkelige ejer af en GPZ500S, så jeg ved hvad du skal ind
til. KANON cykel der
virkelig giver en masse køreglæde.

Al mulig held i fremtiden. Vi ses på landevejen..

Dogbert...

// To reply by email, change .denmark to .dk \\