E-Mail
webnoob 5265
XP- Mail prob.POP3 error ( tiscali)
Fra : **TRADS**

Dato : 23-03-02 14:10

Hej
Jeg kan ikke tilslutte/oprette forbilndelse til min Mail server ..Jeg får
hele tiden en POP 3 error.At den ikke kan tilslutte ????
Og alle mine oplysninger ER korrekte
Har en Tiscali forbindelse..
---------------------------

Indg: mail.tiscali.dk
Udg : smpt.tiscali.dk

Henrik Olesen
mailto:trads@maskulin.dk

**Siemens for ever**
Alt andet er for Feminint

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-03-02 14:37

Hej **TRADS**, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg kan ikke tilslutte/oprette forbilndelse til min Mail server
> ..Jeg får hele tiden en POP 3 error.

Du kan formentlig nu (?)
Mailserveren har lige været en tur på gulvet en halv snes minutter.

> Indg: mail.tiscali.dk
> Udg : smpt.tiscali.dk

Korrekt. Hvis du har lyst, kan du også blot skrive mail.tiscali.dk
ved smtp'en (mailserveren er samtidigt smtp, hvis man blot bruger
smtp-portnummeret [25], forstås).

--
Hygge fra Århus - Rudi