Bakken: MC eller 45'er tur?
Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 23-03-02 12:38

Er der en herinde der kan forklare hvorfor der var så mange 45'ere med igår?
Jeg troede det var en MC tur.
Jeg mener bare at hvis de skal med kan de da køre bagerst eller tidligere på
dagen.
Eller finde deres "eget" arrangement de kan køre fælles tur til f.eks.
åbningen af tivoli...
I de 12 år jeg har været med på bakken har der altid været problemer med
plads især svinget tuborgvej/strandvejen, og flere maskiner hjælper nok ikke
på sagen. Og da slet ikke de 45'er scooter biler der mente de havde noget at
gøre sammen med os MC'ere

Hilsen
Thomas

Fra : Morten Juel

Dato : 23-03-02 13:07

> [...]
ikke
> på sagen. Og da slet ikke de 45'er scooter biler der mente de havde noget
Nææh måske skulle vi lave en www side ) www.bakken.er.kun.for.mcer.dk
Men de fatter det jo nok ikke anyway !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fra : Bendt Grunge

Dato : 23-03-02 13:25

> ikke
> at
> Nææh måske skulle vi lave en www side ) www.bakken.er.kun.for.mcer.dk

> Men de fatter det jo nok ikke anyway !

Ja lad os tage Patent på at alle tohjuler der køre i og omkring "bakken"
SKAL være MC.

og hvem var det der var småborgerlig.

Fra : Morten Juel

Dato : 23-03-02 14:56

> og hvem var det der var småborgerlig.
hehe SMASK )

Mvh
Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-02 18:24

Bendt Grunge skrev:

> Ja lad os tage Patent på at alle tohjuler der køre i og omkring "bakken"
> SKAL være MC.

De kan da lave deres egne traditioner!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-03-02 18:37

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> De kan da lave deres egne traditioner!

Ja, de kunne f.eks køre til Kabul alle sammen.

Mvh Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-02 19:44

Thomas Hjort skrev:

> Ja, de kunne f.eks køre til Kabul alle sammen.

Tjernobul sgu!

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-02 19:29

> Er der en herinde der kan forklare hvorfor der var så mange 45'ere med
igår?
> Jeg troede det var en MC tur.

Tjoo - det var det jo også.. Men det er det så bare ikke mere.. Nu er det en
markering på at os på to hjul endelig synes at vejret er til at kører - og
sommeren er på vej.

Og det er da rart. Jeg kan da godt se at det egentlig er "vores" ide. Men
hvad med de 50 - 60 stykker der oprindeligt startede det. Hvad tror du de
synes om alle de japanere der dukker op. De tænkte nok i sin tid - "Hvad
bilder de sig egentlig ind? Det her er vores tradition, og kun for
englændere og amerikanske cykler"...

> Jeg mener bare at hvis de skal med kan de da køre bagerst eller tidligere
på dagen.

Og det skal vi lige pludselig bestemme ??? Nææ.... Så skal jeg også køre
bagerst? Jeg kører på 2 taktet øst-europæer... Eller jeg er måske slet ikke
berettiget til at deltage?

> I de 12 år jeg har været med på bakken har der altid været problemer med
> plads især svinget tuborgvej/strandvejen, og flere maskiner hjælper nok
ikke
> på sagen.

Nææ... Stort problem - vi er for mange... Altså - prøv lige at hør' det...
Sig det højt "ÆV -VI ER FOR MANGE!!!" - Det lyder lidt forkert... Ihvertfald
i mine ører...

> Og da slet ikke de 45'er scooter biler der mente de havde noget at gøre
sammen med os
> MC'ere

Næææ - kommende motorcyklister... Nææ du! Bliv væk - i skal f*ndme ikke
bilde jer ind at i bare kan komme her og føle jeg som motorcyklister. Tror
at i kan tillade jer at masse jer ind på vores område - og forsøge at opnå
samme lykkefølelse som vi får...

Hmnpfh -- bare min femøre...

Hilsen
Allan

Fra : Jack Jensen

Dato : 23-03-02 21:55

"Allan Rasmussen" <luise (a) mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at i kan tillade jer at masse jer ind på vores område - og forsøge at opnå

Bakkeåbningen har INTET med 45 knallerter at gøre.
- Så de kan bare holde sig væk.
De kan deltage når de selv har fået en mc - uanset om det er en MZ, CZ eller
andet.
- Bare det er en mc - sgu da ikke en af de afskyelige scooooooootere.

Mvh
Jack
VFR750FK

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-02 22:37

> [...]
mc - uanset om
> det er en MZ, CZ eller andet.
> - Bare det er en mc - sgu da ikke en af de afskyelige scooooooootere.

Tjaa - Så'en er der jo så mange meninger... Flot citat-teknik for øvrigt...

Jeg mener nu stadig at "de små" har lige så meget ret til at køre (drømme)
med - som vi har.

Allan

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-03-02 22:41

> Jeg mener nu stadig at "de små" har lige så meget ret til at køre (drømme)
> med - som vi har.

***********

Det værste er næsten, at de (45'erne) måske kører MC om et par år...og
lystigt
hilser på "de øvrige" på de danske veje, velvidende
de mellem linjerne er med i et nærmest usynligt og uskrevent broderskab..

MVH

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-03-02 20:01

Karsten Olesen skrev:

> [...]
> hilser på "de øvrige" på de danske veje, velvidende
> de mellem linjerne er med i et nærmest usynligt og uskrevent broderskab..

Du ved vist ikke helt hvad du snakker om :-/

--
mvh Jes Vestervang - netop hjemvendt fra en lille a-a tur på 100 km med
masser af vink involveret

Fra : m.grewy

Dato : 24-03-02 21:14

Kun 100 km jeg er lige hjemvendt fra en tur på næsten 400 km sammen med
Morten Dahl.
Føj det var koldt :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-03-02 23:40

m.grewy skrev:

> Kun 100 km jeg er lige hjemvendt fra en tur på næsten 400 km sammen med
> Morten Dahl.

Hæ, det har sq sikkert ikke taget jer lang tid Hvor var i henne? Det
var ude på nogle små snoede, ikke?

> Føj det var koldt :)

Men det hele værd garanteret!
Jeg har kørt omkring 300 km her i weekenden og det har ihvertfald været det
hele værd!

Fra : m.grewy

Dato : 25-03-02 10:33

> [...]
> var ude på nogle små snoede, ikke?
>

> Men det hele værd garanteret!
> Jeg har kørt omkring 300 km her i weekenden og det har ihvertfald været
Vi var i Arden (tror jeg det hed) men så fik jeg da set topfarten på sådan
en bandit med slip off på som Morten Dahl kalder det og det er faktisk
heller ikke løgn.
Men jo det var det hele værd.

Michael (med blå fingre endnu)

Fra : Morten Dahl

Dato : 25-03-02 10:47

"m.grewy" <m.grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> Vi var i Arden (tror jeg det hed) men så fik jeg da set topfarten på sådan
> en bandit med slip off på som Morten Dahl kalder det og det er faktisk
> heller ikke løgn.
> Men jo det var det hele værd.

Jeps, Arden var stedet, nærmere betegnet de Lund´ske marker (eller lumske
tror jeg det var) for at se 3timers løb, der dog var slut da vi nåede frem

Og nu er potten igen en slip-on, det lille pitstop i Torbens værksted hjalp.
Mht. topfart på den bandit så burde den plomberes til maks. 160km/t alt
derover er simpelthen som en tur i gyngerne i tivoli, sjovt men man har ikke
en skid styr over sagerne når der er trykket på knappen.

Men tak for turen(ne) Michael det var jo sjovt.

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 25-03-02 19:05

Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en

> [...]
man
> har ikke en skid styr over sagerne når der er trykket på knappen.

Hæ!

--
Armand.
(Suzuki-skeptiker og Honda-Hader, der dog formår at tale positivt om den

Fra : Jens U

Dato : 26-03-02 01:17

Armand skrev ...
>(Suzuki-skeptiker og Honda-Hader, der dog formår at tale positivt om den
>VFR han jævnligt låner)

*suk*
Bliv nu voksen )
Du roser jo jævnlig masser af Honda'er i dette forum.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere (som Armand aldrig har prøvet)
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Armand

Dato : 27-03-02 00:05

Jens U <reveredk@studmc.dkX> skrev i en
> Armand skrev ...
> Bliv nu voksen )
> Du roser jo jævnlig masser af Honda'er i dette forum.

Mnjaeh :-/
Faktisk kun (hovedsagligt) et par modeller, samt at CB4½S er tålelig!

--
Armand.

Fra : Jack Jensen

Dato : 26-03-02 21:11

> --
> Armand.
> (Suzuki-skeptiker og Honda-Hader, der dog formår at tale positivt om den
> VFR han jævnligt låner)

Sæføl'i ka' di li' en VFR

Mvh
Jack
VFR750FK
http://vfr.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-03-02 21:29

m.grewy skrev:

> Vi var i Arden (tror jeg det hed) men så fik jeg da set topfarten på sådan
> en bandit

*lol* Er banditten virkelig sådan en båd? Jeg mener da ikke at den i
diverse tests bliver får specielt meget ris ifht. Fazeren, og Fazeren er da
stabil nok ved 200+

> med slip off på som Morten Dahl kalder det og det er faktisk
> heller ikke løgn.

Jeg læste det godt Jeg havde engang en knallert der gjorde det same

> Men jo det var det hele værd.
>

> Michael (med blå fingre endnu)

Jeg måtte også lige finde vinterlufferne frem til turen idag, de andre dage
fik jeg blåfrosne fingre af at køre med sommerlufferne

Fra : Morten Dahl

Dato : 25-03-02 10:44

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har kørt omkring 300 km her i weekenden og det har ihvertfald været
det
> hele værd!

ha ha, den ka vi stikke, næsten 1100km er det blevet til på Lau´s banditos
maskine..

-
Morten Dahl
-stadig med drivis i nosserne

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-03-02 21:26

Morten Dahl skrev:

> ha ha, den ka vi stikke, næsten 1100km er det blevet til på Lau´s banditos
> maskine..

Det var jo egentlig også en pæn slat

> -
> Morten Dahl
> -stadig med drivis i nosserne

Kører du i sommerklunset?
Jeg har bare mit helårstouringagtige dress
--
mvh Jes Vestervang - der lige trillede en tur på 90 km efter arbejde

Fra : Søren Lindholt

Dato : 24-03-02 23:47

"m.grewy" <m.grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> Føj det var koldt :)

ha, jeg sagde det nok. Fik i kaffe ??

S.
motortosse.dk

Fra : m.grewy

Dato : 25-03-02 10:27

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> wrote in message

> ha, jeg sagde det nok. Fik i kaffe ??

Ja vi fik Kaffe på en Mc Donalds hvor vi fik tilbudt dejlig kold IS .
Men nej tak for vi har is i støvlerne.

Michael

Fra : Morten Dahl

Dato : 25-03-02 10:48

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse
> "m.grewy" <m.grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> ha, jeg sagde det nok. Fik i kaffe ??

Ja den kunne næsten tå drivisen i bollerne op, men også kun næsten

-
Morten

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-04-02 13:03

> [...]
eller
> andet.
> - Bare det er en mc - sgu da ikke en af de afskyelige scooooooootere.

Måske du også trænger til at åbne øjnene. Det er vel afgiftpladen der afgør
om "noget" er en mc ? Men det står dig selvfølgeligt frit at du ikke ønsker
at se TMax, Burgman, Majesty, Leonardo, Vespa og andre scootere til
bakkeåbningen. Jeg var der ikke på min scooter men det var kun fordi jeg
havde fået stjålet udstødning mm.....

/A

Fra : Brian/Hekto

Dato : 03-04-02 13:43

..... og hvad med os der både har en MC med store hjul, og een med små hjul
(scooter)?????

Få jer dog et liv, istedet for at diskutere sådan noget pjat!

/Brian
RD350, LS650, Speedfight 100cc

Fra : Armand

Dato : 24-03-02 00:18

> [...]
"Hvad
> bilder de sig egentlig ind? Det her er vores tradition, og kun for

På den anden side: Så skulle man bare prøve på at stille op på en Velo
Solex dengang i 60'erne da det hele havde sin start

--
Armand.
(der også kan irriteres over ØV'erterne - Ikke midst den dumhed der

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-03-02 21:58

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg troede det var en MC tur.
> Jeg mener bare at hvis de skal med kan de da køre bagerst eller tidligere

*****************

Hvorfor egentlig ?
Er det fordi, 45'erne gir' Jer et latterligt image eller
de hører ikke til blandt de seje drenge ???

Handler det ikke om frihed på 2 hjul ?
Nogen kan nøjes med en 45'er, andre
vil ha' en MZ'er....andre en Harley.

Man kan mene om den sag hvad man vil, men jeg håber
ikke de fleste "bikere" har samme holdning, som den
der kom til udtryk i dit indlæg.

MVH

Fra : Thomas K.J.

Dato : 23-03-02 22:08

Jeg synes at det er fedt nok at de ræser rundt på deres øvert´er....

men for helvede -- de kan vel for faen holde sig væk fra nørrebrogade de 2
timer 2 gange om året..!
Hva blir det næste??? -øvert´er med i roadrace??
Jeg deltager sgu da heller ikke i Opel-træf på min VTR..!!!!!

Thomas
VTR-1000
CB 600 Hornet

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-03-02 22:14

"Thomas K.J." <kornerup@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes at det er fedt nok at de ræser rundt på deres øvert´er....
>
> men for helvede -- de kan vel for faen holde sig væk fra nørrebrogade de
2
> timer 2 gange om året..!
****************************
Tar' de opmærksomheden fra dig ?
****************************
> Hva blir det næste??? -øvert´er med i roadrace??
> Jeg deltager sgu da heller ikke i Opel-træf på min VTR..!!!!!
*************
Den har jo heller ikk' 4 hjul..
*************

Fra : Michael K. S.

Dato : 23-03-02 22:19

On Sat, 23 Mar 2002 22:14:00 +0100, "Karsten Olesen" <gakke@email.dk>
wrote:

>Tar' de opmærksomheden fra dig ?

Karsten - du har ikke en motorcykel vel ?

Anyhoo - det har intet med at tage opmærksomhed at gøre eller den
fælles oplevelse at køre på 2 hjul - derimod for de fleste en
demonstration af det fællesskab der eksisterer mellem motorcyklister
bredt på trods af forskelligheden...Et fællesskab som Øverter ikke er
inkluderet i.De er da hjertens velkommen til at åbne Bakken,men burde
vel så finde sammen i deres egen rute og ikke køre sammen med
motorcyklerne hvor de ret beset ikke er særlig velkomne.......

-M

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-03-02 22:32

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> Karsten - du har ikke en motorcykel vel ?
****************
Korrekt. Så jeg fornemmer ikke den specielle stemning af biker-em
der måtte hvile over København den dag, forurenet med opblandet
olie fra de kære 45'ere...ærgerligt, jeg ville gerne opleve det, men må
vente til skærtorsdag i Esbjerg..der er alle nemmelig velkomne
og kan snakke med alle, selvom nogle ankommer på en 45'er...

****************
> [...]
> demonstration af det fællesskab der eksisterer mellem motorcyklister
> bredt på trods af forskelligheden...Et fællesskab som Øverter ikke er
**********
Og den er så fed, den udelukker alt andet..damn....hvad vil I ?
**********

Fra : Michael K. S.

Dato : 23-03-02 22:39

On Sat, 23 Mar 2002 22:32:01 +0100, "Karsten Olesen" <gakke@email.dk>
wrote:

>Og den er så fed, den udelukker alt andet..damn....hvad vil I ?

Den udelukker alt andet en motorcykel - det burde da være evident,selv
for dig....ikke at den er bedre eller noget som helst andet,men det er
nødvendigvis kun noget motorcyklister deler,er det virkelig så svært
at forstå ?

Personlig er jeg egentlig ligeglad da jeg ikke kan forstille mig at
deltage i den nærmeste fremtid hvis nogensinde - mere.....

-M

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-03-02 22:47

> [...]
> for dig....ikke at den er bedre eller noget som helst andet,men det er
> nødvendigvis kun noget motorcyklister deler,er det virkelig så svært
******************
Hvis de uskrevne regler er så vigtige, så..
******************
> Personlig er jeg egentlig ligeglad da jeg ikke kan forstille mig at
> deltage i den nærmeste fremtid hvis nogensinde - mere.....
********

Hva' da' ? som vi siger i Jylland..
kedeligt ?..masen..brændte koblinger ?

Fra : Michael K. S.

Dato : 23-03-02 22:12

On Sat, 23 Mar 2002 22:07:48 +0100, "Thomas K.J."
<kornerup@mobilixnet.dk> wrote:

>Hva blir det næste??? -øvert´er med i roadrace??

Det er de skam allerede.....

-M

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-03-02 22:15

> [...]
> Hva blir det næste??? -øvert´er med i roadrace??
> Jeg deltager sgu da heller ikke i Opel-træf på min VTR..!!!!!

Hovedet på sømmet og vel talt :)

Thomas
SV650S

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-03-02 22:19

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> Handler det ikke om frihed på 2 hjul ?
> Nogen kan nøjes med en 45'er, andre
> vil ha' en MZ'er....andre en Harley.

Der er rigtig mange der kommer til Nørrebrogade for at kikke MC. Folk kommer
lang vejs fra. Det er da synd at snyde dem med en 45 knallet.
Folk kommer virkelig og bruger deres tid på at kikke og drømme MC og ikke EU
45:
.....wauaw lækker dragster, fed HD'er ..og en 45 knallert....Check den fede
zx9'er og se den gamle MZ'er ... og en 45 knallert...

Nørrebrogade - Bakken er et MC - SHOW og ikke et knallert eller et 45 show.

Mvh Thomas

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-03-02 22:34

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kommer
> lang vejs fra. Det er da synd at snyde dem med en 45 knallet.
Hvor mange % var egentlig 45'ere siden de har gjort sig SÅ bemærket ?
Og hvad med de fake-bikere, som kommer på deres halvsmå MZ'ere ...som
mange 45'ere vel egentlig kan smutte fra ?
*************

**********
SHOW...ja..mere show end go'.

MVH

Fra : Steen Schmidt

Dato : 23-03-02 23:26

> Hvor mange % var egentlig 45'ere siden de har gjort sig SÅ bemærket ?
> Og hvad med de fake-bikere, som kommer på deres halvsmå MZ'ere ...som
> mange 45'ere vel egentlig kan smutte fra ?

Det drejer sig ikke om hvem der kan køre hurtigst - så ville der vel snart
blande sig en masser taxi...

MCister har et fællesskab som deles af de færreste K45-kørere. De fleste der
har en K45 har den enten fordi de er nogle brianer i signaltrøjer der køre
90 km/t, uden hjelm og synes de er den sejeste i gaden, eller fordi den er
et transportmiddel. De få undtagelser der virkelig nyder friheden og har en
K45 som en lille MC, ja de kunne jo tage og sætte en streamer bagpå, hvor
der står "Jeg ville hellere køre MC". SÅ ville de få der deler vores
oplevelseer og holdninger være lette at identificere, og de ville garanteret
heller ikke blive set så ondt på.

Du dukker vel heller ikke op til en fest du ikke er inviteret til, hos nogen
du ikke kender?

Mvh
Steen

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-03-02 23:33

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Du dukker vel heller ikke op til en fest du ikke er inviteret til, hos
nogen
> du ikke kender?
*********************

Hvis jeg vidste, reglerne sagde, at jeg ikke var velkommen,
kunne jeg nok finde en sjovere fest..

MVH

Fra : Steen Schmidt

Dato : 23-03-02 23:44

> Hvis jeg vidste, reglerne sagde, at jeg ikke var velkommen,
> kunne jeg nok finde en sjovere fest..

Øhm, er det svært at se at bakkeåbningen er for MC'ere?

Mvh
Steen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 23-03-02 23:50

> [...]
> 90 km/t, uden hjelm og synes de er den sejeste i gaden, eller fordi den er

Der findes nu også masser af eksempler på mc'ister, hvis eneste reelle
beskyttelse er den lovpligtige hjelm... Der findes endda også dem som ikke
kører med hjelm...

Et simpelt ejerskab af en mc gør ikke at man nødvendigvis udgører en aktiv
del af det positive mc fællesskab der er.

*det er dog latterligt, at se en K45/knallert/mc fører, der kører uden
hjelm - subsidiært med hjelmen på armen eller bagpå. Måtte de vælte og slå
tænderne ud...*

mvh
Henrik - mc'ist - altid iført 2 delt læder, hjelm, støvler, handsker & nu
også en hård dainese rygbeskytter. (ørepropper tilmed).

Fra : Steen Schmidt

Dato : 24-03-02 00:00

> Der findes nu også masser af eksempler på mc'ister, hvis eneste reelle
> beskyttelse er den lovpligtige hjelm... Der findes endda også dem som ikke
> kører med hjelm...

Dem hilser jeg heller ikke på...

> Et simpelt ejerskab af en mc gør ikke at man nødvendigvis udgører en aktiv
> del af det positive mc fællesskab der er.

Næh.

> *det er dog latterligt, at se en K45/knallert/mc fører, der kører uden
> hjelm - subsidiært med hjelmen på armen eller bagpå. Måtte de vælte og slå
> tænderne ud...*

Dét ønsker jeg dem så ikke....

Mvh
Steen

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-03-02 19:17

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Det drejer sig ikke om hvem der kan køre hurtigst - så ville der vel snart
> blande sig en masser taxi...

*GRILL* - ja for slet ikke at tale om cykelbude

> [...]
> der står "Jeg ville hellere køre MC". SÅ ville de få der deler vores
> oplevelseer og holdninger være lette at identificere, og de ville

De 'Brian'typer (undskyld Brian), du her nævner, kører faktisk oftest
30-knallert og ikke K-45. Den typiske 45-kører er midaldrende - eller en ung
gut som drømmer om mc-kortet......

--

mvh. Claus Rolsted, som hellere ville køre MC
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-03-02 19:47

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> mvh. Claus Rolsted, som hellere ville køre MC
> Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort
> ICQ #91028400. Fjern "NOSPAM" ved svar på email.

Nu glemte jeg helt at kommentere stridens kerne.
JEG undlod at deltage i optoget Nørrebrogade-Bakken, fordi jeg vidste, at
jeg ikke ville have været velkommen. Der var intet jeg hellere ville, end at
blande mig med de store glinsende maskiner med *den helt rigtige lyd*......
Uha, jeg får helt tårer i øjnene ved lyden

Jeg NØD (!!) ellers virkelig fornemmelsen i maven, da jeg side om side med
en bunke MC'ere kørte fra Frederiksberg og op af Jagtvej mod Tagensvej, hvor
jeg bor. Det var virkelig DEJLIGT at mærke, at det (i al fald for en enkelt
dags skyld) var de 2-hjulede som ejede vejen. For een gangs skyld var det
bilerne, som måtte holde sig tilbage og føle sig isoleret i trafikken.

Og FEDT at få en god hyggesnak et par af naboerne, som stod og gjorde klar
til at tage afsted på deres omend ret gamle og halvt gaffapolstrede BMW'er
og MZ'er, så i hvert fald på *rigtige* MC'ere.

Også RART at få et par mc-hilsner med på vejen - om det så var fra piloter
uden fordomme eller piloter som fejlagtigt antog min 50 cc-Vespa for en 125
cc-Vespa..... I don't care.

JEG er i al fald ikke bange for at indrømme, at jeg hellere ville køre mc.
Hvordan var det Kennedy sagde?? "Ich bin ein Motorräder!"
--

mvh. Claus Rolsted - fremtidig motorcyklist

Fra : Armand

Dato : 25-03-02 20:41

> [...]
gaffapolstrede
> BMW'er og MZ'er, så i hvert fald på *rigtige* MC'ere.

Du skulle da for fanden have tigget dig til turen bagpå !!!!!!

> Hvordan var det Kennedy sagde?? "Ich bin ein Motorräder!"

Mnjaeh :-/
"Krad-fahrer" må være udtrykket!

--
Armand

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-03-02 21:12

> Du skulle da for fanden have tigget dig til turen bagpå !!!!!!

Oh ak, oh ve, deres respektive kærester (eller det der umiddelbart lignede)
havde allerede lagt billet ind på bagsæderne :-/

> Mnjaeh :-/
> "Krad-fahrer" må være udtrykket!

Hmmm muligvis, men mit udtryk lød bedre

--

mvh. Claus Rolsted

Fra : Morten Dahl

Dato : 26-03-02 08:05

> [...]
lignede)
> havde allerede lagt billet ind på bagsæderne :-/

Jeg ville tro at hvis du tog din hjelm under armen og bevægede dig op af
nørrebro med et venligt udtryk skulle du ikke søge langt før end at du havde
tigget dig til et bagsæde.
Personligt var jeg sku i så godt humør at havde det ikke været for konen
bagpå havde jeg sku gerne lånt mit bagsæde (teoretisk lau´s bagsæde) ud til
en der dukkede op med en hjelm og fornuftig beklædning,samt snakken om en
bajer på bakken.

Motorcyklister er faktisk jordens flinkeste mennesker når man intresserer
sig for deres øjesten. (at udvise interesse for en MCíst kone er nok ikke
genvejen)

-
Morten Dahl

Fra : Claus Rolsted

Dato : 26-03-02 17:53

Hej Morten,

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig for deres øjesten. (at udvise interesse for en MCíst kone er nok ikke

He he, ja det må jeg så prøve til Bakke-lukningen, hvis jeg ikke selv er
blevet standsmæssigt kørende inden da

Forresten, var Laus cykel ikke, den Armand skulle have lånt (uden at kende
nogen af personerne personligt)??

--

mvh. Claus Rolsted, som dog regner med at mc-priserne er lavere hen på
efteråret/vinteren, dvs. desværre først efter Bakkelukning :-/

Fra : m.grewy

Dato : 26-03-02 18:16

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> wrote in message
> Forresten, var Laus cykel ikke, den Armand skulle have lånt (uden at kende
> nogen af personerne personligt)??
>
> --

Nej den Armand skulle ha lånt er Erik Dons´ VFR 750

Michael

Fra : Morten Dahl

Dato : 27-03-02 07:53

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse
> [...]

> blevet standsmæssigt kørende inden da
>
> Forresten, var Laus cykel ikke, den Armand skulle have lånt (uden at kende

Nope, Kim (Armand) havde fået stillet svogerens VFR til rådighed, men konen
sagde nej, så en anden fra klubben lånte den. Jeg havde lånt min makker
Lau´s bandit600 da min egen gsxr600 er i udu..

-
Morten Dahl

Fra : Claus Rolsted

Dato : 27-03-02 13:40

> [...]
> sagde nej, så en anden fra klubben lånte den. Jeg havde lånt min makker
> Lau´s bandit600 da min egen gsxr600 er i udu..

Hmm, ok. Jeg troede liiiiige, at jeg kunne huske noget, jeg havde læst her i
gruppen, men not....
Med alle de vintercykler og ekstra-cykler som I her i gruppen har, skulle
det da ellers ikke være svært for venner at få mulighed for at låne et styks
afgiftsbelagt havelåge

--
mvh. Claus Rolsted - pt. med nymodens ikke-afgiftsbelagt havelåge

Fra : Armand

Dato : 28-03-02 17:43

Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en

> "Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse

> Nope, Kim (Armand) havde fået stillet svogerens VFR til rådighed,

Svogerens?

Det bliver Eddike ked af at skulle lægge navn til; akkurat som min
italo-freakede svoger bliver ked af at skulle høre for at eje en
ældgammel Honda

--
Armand.

Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 28-03-02 23:49

> [...]
>
> Det bliver Eddike ked af at skulle lægge navn til; akkurat som min
> italo-freakede svoger bliver ked af at skulle høre for at eje en

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nu vi snakker om at lægge navn til....
OK det er lidt OT ( MEGET
Armand.. vi er altså kommet til at opkalde en af vores ny små "svin" ( læs
Marsvin) efter dig !!!!
Håber ikke det gør noget.... Kæresten mumlede noget om du kaldte hende en
kran... He he... så her er hævnen

MVH.
Jon Larsen ( Centauris opdræt )
Gixxer 250
Odense

Fra : Armand

Dato : 29-03-02 03:45

Ann-Rikka Olsen <A-R.M.O@olsen.tdcadsl.dk> skrev i en

> [...]
læs
> Marsvin) efter dig !!!!
> Kæresten mumlede noget om du kaldte hende en kran... så her er

Boller fra Kohberg (hva' skal man sige?)
Jeg kan vel ikke gøre andet end fremover at vare min mund, når jeg er i
selskab med så slagfærdigt et kvindfolk som Ann-Rikka

--
Armand.
(der ellers mest ligner en hamster - Med kindposerne godt nede om

Fra : Jakob Barfod

Dato : 03-04-02 07:44

> læs
>
> Boller fra Kohberg (hva' skal man sige?)

Du skal da være beæret. Der er da aldrig noget/nogen, der blevet opkaldt
efter mig!

--
Jakob

Fra : Armand

Dato : 03-04-02 12:30

Jakob Barfod <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
> Du skal da være beæret. Der er da aldrig noget/nogen, der blevet
> opkaldt efter mig!

Rolig nu Mulle!

Du har da æren af at have opfundet JB-metoden til brug ved køb af brugte
oliekølede Suzuki'er!
Og dét trick består længere end Jon og kr..., øh - Ann-Rikka's marsvin
lever

--
Armand.

Fra : Jon Larsen

Dato : 11-04-02 11:21

">
> [...]
> oliekølede Suzuki'er!
> Og dét trick består længere end Jon og kr..., øh - Ann-Rikka's marsvin

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pas nu på Armand.. vi får snart unger igen
Jacob... så kan det da være der bliver plads til dig også

MVH
Jon Larsen
Gixxer 250
Odense

Fra : Thomas K.J.

Dato : 25-03-02 12:24

> [...]
> Og hvad med de fake-bikere, som kommer på deres halvsmå MZ'ere ...som
> mange 45'ere vel egentlig kan smutte fra ?

Karsten du misforstår det hele fuldstændig det er ikke noget
kapløb....det er et fællesskab..! 2 hjul og stor nummerplade....hurtig eller
langsom....ny eller gammel.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 23-03-02 22:51

> [...]
> lang vejs fra. Det er da synd at snyde dem med en 45 knallet.
> Folk kommer virkelig og bruger deres tid på at kikke og drømme MC og ikke

Jeg er temmelig overbevist om, at der ikke bliver færre mc'er selvom øverter
er begyndt at snige sig med.

> [...]
> zx9'er og se den gamle MZ'er ... og en 45 knallert...
>
> Nørrebrogade - Bakken er et MC - SHOW og ikke et knallert eller et 45

Som en anden antydede tidligere, så er bakketuren en folkelig begivenhed
uden egentlige regler. Der er ikke nogen bestyrelse, ingen direktør og ingen
nedfældne regler. Derfor kan man principielt ikke udelukke visse grupper...
og hvis nogen endelig havde lyst til det - burde det være politiet!

Anyways - jeg så også hellere at der ikke var øverter, trikes eller de små
trehjulede biler med.

mvh
Henrik - mc'ist iøvrigt

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-03-02 22:56

"Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
grupper...
> og hvis nogen endelig havde lyst til det - burde det være politiet!

***********************
Du har så evigt ret....

MVH

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 24-03-02 03:01

<snip>
>Derfor kan man principielt ikke udelukke visse
> grupper...
<snip>

Faktisk kan MC'erne godt kræve at få fjernet 45'ere og andre "uønskede" da
turen falder ind under det der hedder "lukket optog" og det er ulovligt at
bryde ind i et sådant.
Det står i færdselsloven...

Hilsen
Thomas 'Nimbus' Nørgaard
Der startede tråden og fik mere "held" med debatten end forventet *GGG*

Fra : Bendt Grunge

Dato : 24-03-02 03:28

> Faktisk kan MC'erne godt kræve at få fjernet 45'ere og andre "uønskede" da
> turen falder ind under det der hedder "lukket optog" og det er ulovligt at
> bryde ind i et sådant.

Så må man jo håbe at der ikke kommer flest 45´ for det tyder jo på at det er
flertallet det bestemmer i det optøjer..

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-03-02 23:01

> [...]

> dagen.
> Eller finde deres "eget" arrangement de kan køre fælles tur til f.eks.

Åhh nej !, det er det samme hvert år !

Hvorfor ikke bare nyde dagen/begivenheden ,sammen med en masse glade
mennesker

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Søren Jim

Dato : 23-03-02 22:34

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> igår?
> på

hejsa lige mit b7 med, jeg syntes sgu at man skal have noget at glæde sig
jeg husker stadug da tiden kom og man skulle skifte fra sin Yamaha 4 gear
(uhhh) og til Mc det var da noget man havede glædet sig til i et par år.
Der er sgu da ikke noget ved at springe alle gærde over....
næ kære 45'er vent med at mænge jer til i køre MC så har i jo noget at glæde
jer til
stort vekommen til jer herfra

Søren (CBR1000F sc24)

Fra : Jan Olsson

Dato : 24-03-02 23:06

Til alle der undre sig over det store tilløb af 45èr så var det pga af to
klubber af 45`er der deltog deribland mig selv også og vi syntes det var
fedt ja vi drømmer om en mc men man skal krybe før man kan gå så tag dog og
se på os som nogle der deler forneøjelsen med jer og i øvig gør meget ud af
vores små øverter som i så smukt kalder dem men ikke alle kan have råd til
så store maskiner som jeres men derfor kan vi jo godt have lov at ønske os
lidt velkommen de to gange om året restenmaf året får vi jo fingeren af jer
og må dukke nakken for det da jo i bund og grund kan lide jeres stil men
ikke har enten råd eller tid til tage det forbistre kort.
Jan Olsson

Fra : Thomas Hjort

Dato : 24-03-02 23:46

"Jan Olsson" <jblsson@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og må dukke nakken for det da jo i bund og grund kan lide jeres stil men
> ikke har enten råd eller tid til tage det forbistre kort.

Mangler der ikke et komma et sted? Jeg lægger lige: ,,,,,,, og ........ så
kan folk selv smide dem ind hvor de har lyst :)

Mvh Thomas

Fra : Thomas K.J.

Dato : 25-03-02 12:31

> Mangler der ikke et komma et sted? Jeg lægger lige: ,,,,,,, og ........ så
> kan folk selv smide dem ind hvor de har lyst :)
>
> Mvh Thomas

*LOL*

Thomas VTR