Dansk superrock på P3 i aften !
Fra : Ingrid

Dato : 23-03-02 11:23

Hvis du er til dansk rock, så tune in på P3 i aften !

Rock i forum fra kl. 19:03 :

Årets største rockbrag. D-A-D er hovednavn for en aften, der vil gå over i
dansk rock historie. Samme aften vil eks-Sandmen sanger Allan Vegenfeldt og
de to nye kometer i dansk rock, Jupiter Day og Saybia, spille for omkring
10.000 mennesker i Forum, København. Vi er med hele vejen, fra første spade
er slået an til den sidste trommestik er blevet smidt ud til publikum...

Ingrid
--
http://tv2blog.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Max

Dato : 23-03-02 11:34

Hej Ingrid

> [...]
> er slået an til den sidste trommestik er blevet smidt ud til publikum...

Øhhhh, hvem kommer så og spiller ROCK ??????

Mvh Max

Fra : Troels

Dato : 23-03-02 12:40

> [...]
spade
> er slået an til den sidste trommestik er blevet smidt ud til publikum...

Lige en lille rettelse: Jupiter Day kommer ikke pga. sygdom. Det bliver
spændende om de har nået at finde en afløser, eller hvad de finde på.

/Troels

Fra : MetalMickey

Dato : 23-03-02 12:55

Det blir Carpark North, som afløser dem.......

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : PolPot

Dato : 23-03-02 22:53

Hej......

Jeg ved ikke om du har fået mine mails Troels.....Men ja, jeg har en
bytteliste....
Morten

Fra : Christian Paulsen

Dato : 23-03-02 15:36

HVA! Skal jeg undvære "Det Store Mix"? Og se "MGP2002" Melodi Skrammel Grand
Prix for små børn? Arj P3, tag jer nu sammen!

/christian p