/ Forside / Interesser / Dyr / Hunde / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Hunde
#NavnPoint
Birgitta 19198
Nordsted1 6865
bevi54 6505
Jernladyen 4457
dova 4371
qfha 3911
knh15 3385
k.j.k 3376
ans 3077
10  vaxen 2670
Totalt OT : IQ.
Fra : Sverre Stokke


Dato : 23-03-02 10:28



Af hensyn til anonymitet er svarene blandet hulter til bulter. Og
’undersøgelsen’ giver overhovedet intet billede - end ikke så meget som en
antydning af - intelligensniveauet er i gruppen. Men tak fordi I gad.


Spørgsmål :

I Danmark bor en tredjedel (1/3) alene og resten som par. Hvor mange
husstande - procentvis eller som brøk er der med én (1) person.

Rigtige svar :

Det må vel være halvdelen da jeg går ud fra at par bor i samme hus ?.

50 %

50%

50 %


50 %

Halvdelen (50%).


Forkerte svar :

33 %

Spørgsmål :

Og så en rigtig driller : 'Hvad er mit erhverv ?'
Tilføjelse : Der skal ikke gættes.

Rigtige svar :

psykoterapeut, par- og familieterapeut.

Kommentar : Vedkommende fandt min hjemmeside www.sverre.dk



Forkerte svar :

Matematiker eller statisktiker ????

Det ved jeg ikke...lomme filosof ? )

Beats me. Udspørger?


-----

??
Se det ville jeg jo have vist, hvis du havde udfyldt dit resume, istedet
for følgende:

Jeg er ret ny her på stedet, så jeg aner ikke, hvad man skrive i sit
resumé. Når jeg har været lidt rundt og kigge, skal jeg nok skrive et
eller andet.

Hilsen Sverre.

fylder du det snart ud?
Jeg kan ikke regne svaret ud, men det har formodentlig ikke noget at gøre
med hvad du laver

-----

Spørgsmål :

Du befinder dig i et firkantet lukket rum, hvor der er højt til loftet.
Ned fra loftet hæger der to snore. Du kan nå dem begge men ikke samtidigt.
Dit eneste redskab er en saks. Hvordan får du bundet snorene sammen ?

Rigtige svar :

Binder saksen i den ene snor og bruger den som pendul så den kan fanges når
du står med den anden snor i hånden ?

Bind saksen i snor 1, og sæt den i svingninger.
Tag fat i snor 2 og gå mod snor 1.
Grib snor 1, og bind dem sammen.


1. kilp noget af snor A,
2. klip noget af snor B,
3. bind de afklippede snore sammen.


Du binder saksen i den ende snor og sætter den i svingninger over mod
den anden snor, så kan du når du holder i den anden snor, gribe saksen
når den kommer svingende og binden dem sammen...


Forkerte svar :

Klipper hver snor ned fra loftet og binder dem sammen (der står ikke noget
om at de stadigvæk skal hænge i loftet efter de er bundet sammen !!!).

Kommentar : Man kan ikke nå loftet.




Hilsen Sverre.



 
 
Punish the deed, not~ (23-03-2002)
Kommentar
Fra : Punish the deed, not~


Dato : 23-03-02 11:25

On Sat, 23 Mar 2002 10:27:31 +0100, "Sverre Stokke"
<sverre@enterpol.dk> wrotd:

>mål :
>
>Og så en rigtig driller : 'Hvad er mit erhverv ?'
>Tilføjelse : Der skal ikke gættes.
>
>Rigtige svar :
>
>psykoterapeut, par- og familieterapeut.
>
>Kommentar : Vedkommende fandt min hjemmeside www.sverre.dk




...........Alle kan vist kalde sig for terapeut ik , lidt ligesom alle
kan kalde sig for hundepsykolog råder du så forældre til at slå
børnene hvis de kommer med kantet legetøj imod dem ?

~*Jannie*~ (24-03-2002)
Kommentar
Fra : ~*Jannie*~


Dato : 24-03-02 09:32

> ..........Alle kan vist kalde sig for terapeut ik , lidt ligesom alle
> kan kalde sig for hundepsykolog råder du så forældre til at slå
> børnene hvis de kommer med kantet legetøj imod dem ?

Det er rigtigt, terapeut kan være alt fra en som ingen uddannelse har til 3
uger AOF kursus til mere seriøse med nogle år på bagen;)))

Hahaha....ja det kunne være kønt! "nå din søn slår dig med dit
legetøj....jamen så er du nødt til at slå dit barn, for der er ikke andre
muligheder"...

God påske!
Jannie


Sverre Stokke (27-03-2002)
Kommentar
Fra : Sverre Stokke


Dato : 27-03-02 13:58

nobody@home.com,Ny-Internet writes:
>
>Okay men hvor meget tillid har man så til en tandlæge hvis man ser ham
>stå og knuse bolcher med tænderne og æde karameller og være overvægtig
>? :-?

Vi synder ikke NÅR vi er på arbejde

Hilsen Sverre.



Sverre Stokke (24-03-2002)
Kommentar
Fra : Sverre Stokke


Dato : 24-03-02 08:14

nobody@home.com,Ny-Internet writes:
>
>
>..........Alle kan vist kalde sig for terapeut ik , lidt ligesom alle
>kan kalde sig for hundepsykolog
Korrekt.

> råder du så forældre til at slå
>børnene hvis de kommer med kantet legetøj imod dem ?

Hvis barnet konstant færdes med skarpkantede angrebsegnede genstande i
hånden, resten af familien ligner slagteriaffald i ansiget og alle andre
pædagogiske og terapeutiske metoder har været forsøgt, kan tanken om at
anbefale et lille dask på barnets angrebsarm da godt strejfe mig. Men
nedenstående bestemmelse afholder mig fra det.

§ 2, stk. 2 i lov om forældremyndighed og samvær :

Barnet har ret til omsorg og tryghed. Det skal behandles med respekt for
sin person og må ikke udsættes for legemlig afstraffelse eller anden
krænkende behandling.

Hilsen Sverre.



Sverre Stokke (25-03-2002)
Kommentar
Fra : Sverre Stokke


Dato : 25-03-02 00:39

lolistanomail@hotmail.com,Ny-Internet writes:
>> ..........Alle kan vist kalde sig for terapeut ik , lidt ligesom alle
>> kan kalde sig for hundepsykolog råder du så forældre til at slå
>> børnene hvis de kommer med kantet legetøj imod dem ?
>
>Det er rigtigt, terapeut kan være alt fra en som ingen uddannelse har til
>3
>uger AOF kursus til mere seriøse med nogle år på bagen;)))
Eller ganske mange års uddannelse.

>Hahaha....ja det kunne være kønt! "nå din søn slår dig med dit
>legetøj....jamen så er du nødt til at slå dit barn, for der er ikke andre
>muligheder"...
Helt ærlig, du - det er en helt uværdig fordrejning af det, som jeg skrev.
Faktisk skrev jeg det modsatte.

Hilsen Sverre.



~*Jannie*~ (25-03-2002)
Kommentar
Fra : ~*Jannie*~


Dato : 25-03-02 08:04

> Helt ærlig, du - det er en helt uværdig fordrejning af det, som jeg skrev.
> Faktisk skrev jeg det modsatte.
>
> Hilsen Sverre.

Hvad skrev du da?

Jannie



Punish the deed, not~ (25-03-2002)
Kommentar
Fra : Punish the deed, not~


Dato : 25-03-02 09:00

On Mon, 25 Mar 2002 00:39:12 +0100, "Sverre Stokke"
<sverre@enterpol.dk> wrotd:

>lolistanomail@hotmail.com,Ny-Internet writes:
>>> ..........Alle kan vist kalde sig for terapeut ik , lidt ligesom alle
>>> kan kalde sig for hundepsykolog råder du så forældre til at slå
>>> børnene hvis de kommer med kantet legetøj imod dem ?
>>
>>Det er rigtigt, terapeut kan være alt fra en som ingen uddannelse har til
>>3
>>uger AOF kursus til mere seriøse med nogle år på bagen;)))
>Eller ganske mange års uddannelse.


...........ganske mange år tager det vel ikke , for så havde man vel
valgt at gå på universitetet og studere psykologi der, og få en
anderkendt uddannelse , for den tager nemlig ganske mange år .




Ninett Green (25-03-2002)
Kommentar
Fra : Ninett Green


Dato : 25-03-02 09:26

Det tager faktisk 4 år at blive psykoterapeut, hvis man vil have en
registreret uddannelse, der er godkendt efter de europæiske krav.

Kærlig hilsen Ninett
registreret NLP-Psykoterapeut



~*Jannie*~ (25-03-2002)
Kommentar
Fra : ~*Jannie*~


Dato : 25-03-02 11:56

Ja, med der er også forskel på en terapeut uddannelse fra univcersitetet!

Først skal man være cand.psych. det tager 5 år (minimun) så skal man
autoriseres, det tager 2 års ehverv med supervition. Oveni kan man så
vidreuddanne sig til analytisk terapeut mm, det tager fra 1 til flere år alt
efter hvad man vil læse.

Man kan ikke starte en klinik og have folk i terapi når man "kun" er cand.
psych!

Jannie

"Ninett Green" <CarpeDiem@GreensHus.dk> skrev i en meddelelse
news:3c9edf0a$0$72032$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det tager faktisk 4 år at blive psykoterapeut, hvis man vil have en
> registreret uddannelse, der er godkendt efter de europæiske krav.



~*Jannie*~ (25-03-2002)
Kommentar
Fra : ~*Jannie*~


Dato : 25-03-02 11:58


> ..........ganske mange år tager det vel ikke , for så havde man vel
> valgt at gå på universitetet og studere psykologi der, og få en
> anderkendt uddannelse , for den tager nemlig ganske mange år .

Det er jeg enig med dig i, men der er nogle som bruger mere end 3 uger på
AOF, men det kan ALDRIG sidestilles med en anerkendt psykolog
uddannelse...så mange år er realativt;)

Jannie


Sverre Stokke (26-03-2002)
Kommentar
Fra : Sverre Stokke


Dato : 26-03-02 07:31

lolistanomail@hotmail.com,Ny-Internet writes:
>> Helt ærlig, du - det er en helt uværdig fordrejning af det, som jeg
>skrev.
>> Faktisk skrev jeg det modsatte.
>>
>> Hilsen Sverre.
>
>Hvad skrev du da?

Bl. a. :

....... kan tanken om at anbefale et lille dask på barnets angrebsarm da
godt strejfe mig. Men nedenstående bestemmelse afholder mig fra det.

§ 2, stk. 2 i lov om forældremyndighed og samvær :

Barnet har ret til omsorg og tryghed. Det skal behandles med respekt for
sin person og må ikke udsættes for legemlig afstraffelse eller anden
krænkende behandling.


Sagt mere enkelt :

NEJ, JEG ANBEFALER IKKE FORÆDLDRE AT SLÅ DERES BØRN !

Hilsen Sverre.





~*Jannie*~ (26-03-2002)
Kommentar
Fra : ~*Jannie*~


Dato : 26-03-02 10:45

> NEJ, JEG ANBEFALER IKKE FORÆDLDRE AT SLÅ DERES BØRN !
>
> Hilsen Sverre.

Så er jeg da mere rolig...men du skrev i tidernes morgen;))))

God påsk!
Jannie


Sverre Stokke (26-03-2002)
Kommentar
Fra : Sverre Stokke


Dato : 26-03-02 18:33

lolistanomail@hotmail.com,Ny-Internet writes:
>> NEJ, JEG ANBEFALER IKKE FORÆDLDRE AT SLÅ DERES BØRN !
>>
>> Hilsen Sverre.
>
>Så er jeg da mere rolig...men du skrev i tidernes morgen;))))

Naaaarrrrjjjjj, det jeg en gang skrev om, var en helt privat situation.

Hilsen Sverre.



~*Jannie*~ (26-03-2002)
Kommentar
Fra : ~*Jannie*~


Dato : 26-03-02 22:12

> Naaaarrrrjjjjj, det jeg en gang skrev om, var en helt privat situation.
>
> Hilsen Sverre.
>

Okay nu forstår jeg, du gør ikke selv hvad du råder folk til! oookaaay!!!

Jannie


Sverre Stokke (27-03-2002)
Kommentar
Fra : Sverre Stokke


Dato : 27-03-02 06:54

lolistanomail@hotmail.com,Ny-Internet writes:
>Okay nu forstår jeg, du gør ikke selv hvad du råder folk til! oookaaay!!!

Nemlig

Ligesom tandlæger, der spiser karameller og overvægtige / storrygende
læger.


Hilsen Sverre.



Punish the deed, not~ (27-03-2002)
Kommentar
Fra : Punish the deed, not~


Dato : 27-03-02 11:29

On Wed, 27 Mar 2002 06:53:40 +0100, "Sverre Stokke"
<sverre@enterpol.dk> wrotd:

>lolistanomail@hotmail.com,Ny-Internet writes:
>>Okay nu forstår jeg, du gør ikke selv hvad du råder folk til! oookaaay!!!
>
>Nemlig
>
>Ligesom tandlæger, der spiser karameller og overvægtige / storrygende
>læger.
>
>
>Hilsen Sverre.




Okay men hvor meget tillid har man så til en tandlæge hvis man ser ham
stå og knuse bolcher med tænderne og æde karameller og være overvægtig
? :-?


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste