Puck MS og lys
Fra : Michael von Thun

Dato : 23-03-02 10:06

Hej...
Jeg har en gammel Puck MS fra 1973. Jeg synes at det er et problem at der
kun er meget lidt lys i lygterne, selv når jeg kører. Nu er der jo ikke
noget batteri på sådan en gammel sag, men måske nogen ligger inde med viden
om der er muligheder for at bruge andre pærere eller måske en helt anden
løsning....
På forhånd tak....

Michael von Thun

m.vonthun@privat.tdcadsl.dk
www.sitecenter.dk/vonthun

Fra : Frowner

Dato : 25-03-02 14:36

Det kommer jo an på hvormeget strøm generatoren kan klare, men du kan da
prøve at smække nogle halogen spots på....

Fra : Elbarto

Dato : 26-03-02 12:09

MSeren har dårligt lys ....er det meget dårligt skal du skifte ..den dersens
spole der laver strømmen ...det hjalp dengang for mig .....
mener at den var fra en maxi den jeg satte på ..men er ikke sikker ...det er
snart 8 år siden

Erik Elbarto

ps.. tror nok jeg har en smule stumper af den enu hvis nogen er int.