PMMail Book
Fra : John Faurholt

Dato : 23-03-02 08:49

Hejsa

Kan nogen fortælle hvor og hvordan PMMail gemmer addresse bogen, jeg har mistet
helemit e-mail kartotek, paradoksalt nok i forbindelse at jeg lavede en backup

John Faurholt

Fra : Peter Jespersen

Dato : 23-03-02 09:56

On Sat, 23 Mar 2002 07:49:04 +0000 (UTC), John Faurholt wrote:

>Hejsa
>
>Kan nogen fortælle hvor og hvordan PMMail gemmer addresse bogen, jeg har mistet
>helemit e-mail kartotek, paradoksalt nok i forbindelse at jeg lavede en backup

Den bliver gemt i Tools folderen, i ASCII format, i filen Addr.db
<E-Post>Ì<Alias>Ì<Real Name>Ì1ÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌ2;3ÌßÌßÌ

den der "2;3" eller "2;3;5" kan jeg ikke helt se hvorledes fungerer....anyone
???

Fra : John Faurholt

Dato : 23-03-02 10:12

On Sat, 23 Mar 2002 07:56:25 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk>
wrote:

> Den bliver gemt i Tools folderen, i ASCII format, i filen Addr.db
> <E-Post>Ì<Alias>Ì<Real Name>Ì1ÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌßÌ2;3ÌßÌßÌ

Jeg takker!! Jeg har kun genindlæst hele PMMail folderen og Tools folderen var
placeret for sig selv i roden. Jeg havde slet ikke mistet noget som helst, og er
meget lettet

John Faurholt

Fra : steen

Dato : 23-03-02 11:18

John Faurholt wrote in a message to All:

JF> TOOLS folderen var placeret for sig selv i roden. Jeg havde slet
JF> ikke

Det er sgu da også noget lusk..!!
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Peter Jespersen

Dato : 23-03-02 18:12

On Sat, 23 Mar 2002 11:17:49 +0100, steen wrote:

>Det er sgu da også noget lusk..!!

Men med et praktisk formål - således kan PMINews og PMMail dele en ressource
eller to!

Fra : Allan

Dato : 24-03-02 02:08

On Sat, 23 Mar 2002 16:12:08 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk> wrote:

> Men med et praktisk formål - således kan PMINews og PMMail dele en ressource
> eller to!

... og det er faktisk en af de rigtigt gode ting ved de 2 programmer.
Synd, at ingen tager sig af PMInews mere.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 24-03-02 10:19

On 24 Mar 2002 02:08:10 +0100, Allan wrote:

>... og det er faktisk en af de rigtigt gode ting ved de 2 programmer.
>Synd, at ingen tager sig af PMInews mere.

Ja det er endnu et af de frustrerende punkter i OS/2 historien.....BSW har
AFAIK flere gange prøvet at få fingrene i PMINews - men prisen har været for
høj fra udviklernes side, på trods af at kildekoden ikke bliver brugt til
noget og ingen har glæde af den. Istedet købte de jo så PMView+hr Nielsen.