Nye indvendige døre
Fra : kim014

Dato : 23-03-02 08:07

Vi skal have nye dørplader i vores hus , da de gamle er grimme. Kan man købe
dørplader der passer i ´hængslerne i hus der er fra 1984 og hvor kan man
købe dem til rimelig pris, jeg har tænkt på bøge døre Mvh. Kim

Fra : John Vedsegaard

Dato : 25-03-02 06:32

Hej kim14

Det kan du sandsynligvis godt, spørg i din lokale trælasthandel, de har
kontakt til forskellige leverandører.

Huse fra 1984 har meget ofte standard døre, hvilket vil sige målene på
dørene.
Du kan dog komme ud for at hængslerne på enten dørene eller karmene skal
flyttes, da man ofte leverer døre og karme samtidig som et sæt.

Man kan selvfølgelig få dem lavet specielt, men det vil ofte være en meget
dyr løsning.

Malemester John Vedsegaard