problemer med mp3 afspiller til t39m
Fra : seik

Dato : 23-03-02 02:14

problemer med mp3 afspiller kan ikke få det til at virke under win 2000

er der nogle der har erfaringer i den retning

Fra : John Hinge

Dato : 23-03-02 11:29

On 23 mar 2002 seik was heard to say:

> problemer med mp3 afspiller kan ikke få det til at virke under win
> 2000
>
> er der nogle der har erfaringer i den retning

Har du prøvet at hente windows 2000 versionen af driveren til
den der funky kort læser ?
Jeg startede også med bare at prøve at installere fra CD'en, men
det fik jeg ikke noed ud af. Så tøffede jeg via Ericssons side
(mener jeg at huske) ud og hentede den nyere udgave af driveren.
Nu fungerer kortet ligesom et flytbart drev (syquest etc)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : seik

Dato : 23-03-02 13:54

ja tak for svar det kom jeg også frem til til sidst
nu virker det da
meget god lyd! for lidt plads!!
må prøve at converterede i en lavere bitrate håber at det hjælper lidt
tak
cha cha
seik