Geforce 2MX / 4MX440 begge fra Creative
Fra : Henning

Dato : 23-03-02 01:34

Jeg har lige skiftet fra 2MX til 4MX og oplever det lidt som nedtur, da det
virker som om, de kendte spil er begyndt at lagge en anelse. Spil der med
2MX ikke normalt laggede på samme måde.

Er min PC for svag eller hvad andet skal jeg undersøge - INTEL3 800MHz, 256
MB-ram

Henning
--
Hvis denne mail er med html eller andet forkert, så bær over med mig, for
jeg kan ikke p.t. indstille det rigtig - børn der piller . Teksten i

Fra : Madsen

Dato : 23-03-02 01:57

<http://kommunalbastards.org/oe/>

> Teksten i kroppen er stor men der kan måske være fordi jeg p.g.a.
> dårligt ssyn har gjort den større for læsning.

Det er heldigvis kun på din side af skærmen at det gælder. :)

Madsen.

Fra : OldBattler

Dato : 23-03-02 02:37

> Det er heldigvis kun på din side af skærmen at det gælder. :)

Det er jo også her der behøves - tak for svaret - nu kan jeg skrive frit.

Henning

Fra : BentBent

Dato : 23-03-02 19:28

"Henning" <anders@nd.dk> wrote in message news:a7gii3$iru$1@sunsite.dk...
> [...]
det
> virker som om, de kendte spil er begyndt at lagge en anelse. Spil der med

Jeg er også sprunget fra et GF2 MX til et Gf4 MX440 - og det er laaangt
hurtigere end et GF2 MX.

> Er min PC for svag eller hvad andet skal jeg undersøge - INTEL3 800MHz,
256
> MB-ram

Den er ikke for svag - min Athlon 700 MHz kører strålende.

Jeg kan se i din anden post at du har andre pilfingre inde og rode med din
PC Måsk skal du se om de har sat dit grafikkort til at køre med AA.

Højre klik på et tom område af dit skrivebord, klik 'egenskaber' derefter
fanen 'indstillinger' og tryk på knappen 'avanceret'

I det nye vindue skal du vælge fanen 'GeForce4 MX440' og trykke på knappen
'yderligere egenskaber' Klik på fanen '3D-anti-aliasing-indestillinger' og
vælg 'lad programmer styre anti-aliasing-tilstanden'

Hvis ikke det hjælper så prøv at downloade di nyeste drivers fra Nvidia.com,
afinstaller de gamle og installer de nye.

Hvis heller ikke det hjælper så ved jeg ikke - måske hjælper en
geninstallering af styresystemet?

Håber ikke at du skal til at formatere og installere, men det kan jo blive
sidste udvej....

Fra : Henning

Dato : 26-03-02 22:10

"BentBent" <BentBent@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 'yderligere egenskaber' Klik på fanen '3D-anti-aliasing-indestillinger' og
> vælg 'lad programmer styre anti-aliasing-tilstanden'

Hej BentBent

Den står som du skriver. PC'en køre meget fint nu, så det har nok været
"knuder" på nettet eller knægten der har været igang med at prøve noget.

Dit svar har dog hjulpet meget, da jeg har fået løsningen på hvor alle
indstillingerne til kortet foregår og derved løst indstillingen af for mørke
videoer.

med venlig hilsen
Henning