Gforce3 ti200 vs Ati redeon
Fra : Ian Thomsen

Dato : 23-03-02 01:28

Hej Ng. jeg skal ha nyt grafikkort og jeg må indrømme jeg aner ikke om jeg
skal købe et Ati redeon 8500 eller et Gforce3 ti200.. de koster Næsten det
samme. Har altid haft Gforce og har været tilfredes men efter at have læst
flere test af dem er jeg kommet i tvivl.. det jeg skal bruge det til er spil
og tv-out er der nogle der kan hjælpe men fordele/ulemper ved de
forskellige?

Mvh: Ian Thomsen

Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 24-03-02 13:08

Hej Ian.

Jeg har lige købt et GF3 Ti200, og hold fest hvor er det dejligt!
Forskellen ligger, mig bekendt, i, at ATI er vist rimeligt elendige til at
lave gode drivere, hvilket også tager dem hundrede år.

Zkii